Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Prøvemonterte oz hjul på E90n.. for liten diameter og aaaalt for brei trua på 19x9.5-10 bak

faktisk ganske lav disse bilene med m-sport understell.. har skrapa nedi flere ganger allerede.. trenger kanskje ikke senkesett med 19"?

post-55886-14229032549228.jpg

post-55886-14229032983711.jpg

Endret av Vegardb17
Skrevet

Hahah :D skulle ta av ene bakfelgen for å prøvemontere, å tror du faen ikke ene bolten var ødelagt da? Ødelagte gjenger eller noe.. den ville ivertfall ikke ut :) blir ett sirkus å bytte til sommerhjul i år

Skrevet

Er fk de er ikke så veldig stive. Har kw v3 på min nå å d er stiiiivt, orginale topplager er forbruksvare :P vurderer litt å selga kw'ene å, alle setta er som nye. Hartge å fk går billig :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Oz hjula blir kanskje solgt i morgen.. litt trist siden jeg har lagt så mye sjel i de, men vil ha meg noen litt smalere 18" hjul siden jeg har planer om m-fanger må bilen litt høyere opp :)

Fikk gjort litt idag også.. skrudd fra hverandre bakstillinga.. faen så mye arbeid når jeg må kappe hver eneste bolt på stikkakslingene... og alt er så jævlig fastrusta..

Skrevet

Litt bilder.. flink å holde det ryddig osv :)

Får lage meg en diger shoppingliste på koed snart.. trenger nye bremserør, bremseslanger, handbrekkwire, ymse, stikkakslingbolter, skiver blablabla

Ene stikkakslingen hadde litt slarkete ledd på begge sider så spørst om det ikke blir 4 nye drivknuter også.. 570kr stk for orginal bmw var ikke så ille :)

post-55886-14236877090115.jpg

post-55886-14236877253905.jpg

post-55886-14236877518931.jpg

Skrevet

handla en del deler idag :)

Poweflex black series traversforinger og bærebruforinger
GS perfomance kasterstagforinger
Nye bærebruer
850i Kasterstag

nye bremserør (det 47cm lange røret som er på bærebrua)

Skrevet

blir helt rå den bilen din vær nøye når du først tar rusta ikke la det være igjen en liten prikk :)

godt det er flere som river litt i kanaler :) sleng ut noen prosess bilder )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...