Vegardb17 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Skrevet Juli 13, 2015 (endret) Lenge siden en E34 update nå, er ikke så mye utseende messig som er nytt, bilen har fortsatt rusta kanaler og shabby lakk, men teknisk sett begynner den å bli meget bra Nye bremserør, bremselanger, klosser, skiver, brilleforinger, polyforinger og nyoverhala diffbrems i bakstillinga, står igjen nye foringer til stabstaget da jeg vil kjøpe 20mm nurburgring stag en gang..bensinrøra fra motor og bak til filteret er skiftet til nye i rustfritt stål (ett helvett å bøye)Nye felger, BBS RX som fulgte med delebilen, meget fin stand lånte meg ett veldig knotete bøyeverktøy, nesten umulig å bøye for hånd disse rustfrie røra er jævlig stiv, men det ble egentlig ganske bra, meget fornøyd selv mangler ett rør på bildet, men jeg er sløv å ta bilder måtte selvfølgelig prøvemontere M-fronten også, fått tak i m5 bakfanger også, solgte den gamle pga jeg ville ikke ha "krokluke"Hadde på nye felgene også, ble veldig overrasket over hvor mye bedre enn satt på veien med 225 rundt om enn 205/245 som jeg hadde før.. kjenner ikke dødgang i det hele tatt, blir spennende å montere nye bærebruer foran i svart poly og gs perfomance kasterstag Endret Juli 13, 2015 av Vegardb17
Paugen92 Skrevet Juli 13, 2015 Skrevet Juli 13, 2015 (endret) Rått prosjekt du har her ble meget pene bøyer på røra! Jeg brukte kobber på mine å de ble langt ifra så fine så dine Endret Juli 13, 2015 av Paugen92
7ertzen Skrevet Juli 14, 2015 Skrevet Juli 14, 2015 Noen spesiell grunn for at du ikke brukte kobber?
Vegardb17 Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Skrevet Juli 14, 2015 Brukte rustfritt stål fordi jeg fikk ordna de gratis på verftet her i området 7ertzen reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Juli 18, 2015 Skrevet Juli 18, 2015 Dette blir bra uten tvil. Synes bilen kledde de felga og jeg:). Var lav nok med M fronten gitt.
Vegardb17 Skrevet August 13, 2015 Forfatter Skrevet August 13, 2015 Nei fangeren skal ikke lakkes før resten av bilen skal lakkes, gjenstår fortsatt å fikse kanalene. Opptatt med å gi E90'en en skikkelig runde med polering..
Vegardb17 Skrevet August 27, 2015 Forfatter Skrevet August 27, 2015 (endret) Har litt lyst å kjøpe kvasskam til 535en, ikke så altfor dyrt og får kanskje noen ekstra hk? Men hvor mye løft osv kan jeg ha før det blir trøbbel med att ventiler slår nedi stempler osv? Har også ett autronic sm2 med 6stk msd coiler og tenningsforsterker som jeg lurer på å montere.. hadde vel fått ett par ekstra hk der også? Endret August 27, 2015 av Vegardb17
Vegardb17 Skrevet August 30, 2015 Forfatter Skrevet August 30, 2015 Har begynt å lagt litt store framtidige planer for den her, fant ut idag att bagriders.com selger gjenga luftbelgbraketter som sklir rett på BC coilovers.. så jeg tenkte att når pengene strekker til jeg skal jeg handle meg ett kit, blir ca 13000+ moms for det simpleste oppsettet med 4 knapper uten noe som helst data styring.. funker nok greit for meg..En annen ting jeg satt og forska på var å bygge om til tannstangstyring med ei snudd høyrestyrt E36/Z3 tannstang. Skal ikke være umulig om jeg ordner til et ekstra ledd på rattstammen, har en ekstra travers liggende så hadde vært veldig morsomt å prøvd å få til.
Paugen92 Skrevet September 1, 2015 Skrevet September 1, 2015 Hørtes spennende ut det med luftbelger, har vurdert det selv men visste ikke de går rett på BC coilovers:) link til dette kittet ?
Paugen92 Skrevet September 2, 2015 Skrevet September 2, 2015 Tenkte mer på en link direkte til kittet fant bare til E39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå