bmwtussan Skrevet November 3, 2015 Skrevet November 3, 2015 Det settet der har jeg på E21 og det er bare og ta ut de gamle foringene, og sette inn disse. Trenger ikke sveis på disse.
Vegardb17 Skrevet November 24, 2015 Forfatter Skrevet November 24, 2015 Da var godbilen solgt! Hadde gått litt lei av den, har hatt den i 3 år nå! Litt vemodig å selge siden jeg hadde så store planer for den, men ble desverre ikke fullført..Tok noen siste bilder av den dagen jeg solgte den! Bytta til noen kjipe 15" hjul etter bildet ble tatt:Og ett bilde av nybilen 79 mod 323i
sveigis Skrevet November 25, 2015 Skrevet November 25, 2015 Holdt på å si kondolere med salg men det blir veldig feil. Ja Vegard ,du får min fulle sympati og støtte. Enn blir møkklei iblant og hvertfall når enn får tak i et prosjekt som er gøyere. Meg selv inkludert ,kjenner jeg har min bil langt oppi halsen av og til Men håper denxnye eieren har planer for 535en og behandler den med respekt. Det har vært en gøy reise og lærerrik tråd mens du holdt på. Men du har jo en tråd på e21en som jeg følger med på .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå