kest Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 start med å sjekke motor inni speil, ofte de går,,, Ok takker det skal jeg sjekke. Oljen ved gasspjeldet skyldes veivhus ventilasjonen:)Helt normalt:) Takker for tips mener du at det er normalt og at det skal være slik eller at det er normalt at det er noe som ryker så det blir slik Har svetting rundt koblingsstykket som står på til veivhus ventilasjonen, men har en helt ny så den skal byttes.
kest Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Lykter montert og alt fungerer den lykten på passasjer siden er renere en den på sjåfør siden, skitten bil jeg vasket bilen lett etter montering av lykter, men det ble ganske mørkt så det ble dårlig bilde. Nye blinke lys, tåke lys skal bestilles. Gitter og lufte kanaler fra spoiler til innerskjerm skal monteres. Tar noen nye bilder i morgen.
Larsgunnar Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Bildet som lyver eller er det saftig fargeforskjell mellom panser/grill?
kest Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Bildet som lyver eller er det saftig fargeforskjell mellom panser/grill? Hehe ja det stemmer er hvit innvendig og sort med hvit lakkstøv utvendig, blir ei hel lakkering til sommeren siden resten av bilen er veldig dårlig i lakken og det er noen små bulker som må rettes ut
Mexos Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 angående speil så ville jeg begynt med å sjekke sikringen om ingen av de fungerer Så kontakten i døra
evovrs Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 angående speil så ville jeg begynt med å sjekke sikringen om ingen av de fungerer Så kontakten i døra Får se hvem som har rett da, vedder en 10er på speilmotor:)
kest Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Jeg skal sjekke det i morgen så får vi se hva det er
kest Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Har vel ikke lagt ut noen bilder av hekken, men har ikke fått lakket lista eller diffuser det skal gjøres så snart jeg får tid. skal se på de speilene i løpet av kvelden, Har lagt merke til at når bilen står på tomgang kommer det kald luft i kupeen, men vist jeg begynner og kjøre blir det varmt?.
Joachim S Hamar Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Det samme problemet hadde en kompis av meg på e46 sin. Da var det ekspasjonstanken som hadde sprukket Sent from my C6603 using Tapatalk 2
Mexos Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 angående speil så ville jeg begynt med å sjekke sikringen om ingen av de fungerer Så kontakten i døra Får se hvem som har rett da, vedder en 10er på speilmotor:) Kan være, men litt merkelig at motorene i begge speila går samtidig
kest Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Det samme problemet hadde en kompis av meg på e46 sin. Da var det ekspasjonstanken som hadde sprukket Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Ok den er iorden på min .. Du vet hvordan du lufter en BMW? Ja det trur jeg da, men det er vel mulig at jeg ikke har gjort det riktig og trenger ei oppfriskning Jeg skulle ønske jeg tok ei flushing av kjølesystemet i motor før jeg monterte radiator. Jeg fylte opp kjøleveske med lufteskruen åpen og varmeapp. skrudd mot max, har og klemt på begge slanger til radiator for og få ut luft, kjørte en runde for og få motor temp. Og sjekket nivået etter motor hadde kjølt seg ned, har etterfylt en liten skvett for og få riktig mengde. Har prøvd og skru ut lufteskruen med varm motor og fronten hevet og da kommer det ikke luft ut men veske. Bare og rette eller komme med tips
evovrs Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 skal ikke være luft i den da mange som kjører motor mens de lufter den, og da kommer ikke all luft ut Kan ha vært lufta feil tidligere da, og at det skjev topp på den... kan sjekke på baksiden av torpedo, til venstre opp ved hanskerom, beveg på varmluftspjeld å se om det åpner som det skal
kest Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Ja ok Takker det skal jeg prøve og sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå