kest Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Har bare fått sjekket sikring til speilene og den var iorden, men har tid i morgen til og sjekke hvor feilen er, da skal jeg sjekke det med kald luft på tomgang samtidig og se om jeg finner ut av det. Jeg lurer faktisk litt på om det kan ha noe med varmeapp.ventil og gjøre. nr.1 på bilde, den er vel med klima, min har bare to slanger og er uten klima.
kest Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Fant problemet som gjorde at speilene ikke virket. Fint og ha dobbelt opp med deler
Mexos Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Fant problemet som gjorde at speilene ikke virket. [ Bilde ] Fint og ha dobbelt opp med deler angående speil så ville jeg begynt med å sjekke sikringen om ingen av de fungerer Så kontakten i døra Får se hvem som har rett da, vedder en 10er på speilmotor:) Kan være, men litt merkelig at motorene i begge speila går samtidig
evovrs Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Fant problemet som gjorde at speilene ikke virket. :Får se hvem som har rett da, vedder en 10er på speilmotor:) Kan være, men litt merkelig at motorene i begge speila går samtidig Damn:) Skylder deg en tier
kest Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 Det viser seg at den ene lykten som jeg kjøpte ikke er helt tett siden den dugger, så det skal jeg prøve og gjøre noe med.Lurer og litt på om det er to forskjellige lykter siden den ene har mye lysere reflektor på langlyset får se litt på reflektor til den lykten jeg har liggende. Har og to forskjellige pærer i blinklys både pærer og blinklys skal byttes ut. Litt problemer med og komme meg opp til huset i dag har gode dekk, men det hjelper ikke når man bare detter i gjennom snøen. Måtte måkke litt før jeg kom meg opp, men nå er det ikke lenge til det er bart ang. kald luft i kupeen på tomgang så har jeg mest lyst og tappe ut kjøleveske og få renset systemet ordentlig og se om det hjelper, det så ikke bra ut det som var igjen i radiatoren som jeg tok av, det er egentlig grunnen til at jeg vil prøve det. Det skulle jeg selvfølgelig ha gjort med det første
kest Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Grunnen til at bilen dro dårlig var en coil som hadde tatt kvelden, det fant jeg ut når jeg sjekket plugger for olje slik som det var når jeg kjøpte bilen.. det var kommet litt ny olje på noen av pluggene, så ny topp deksel pakning blir bestilt. Tok alle coilene fra den andre motoren for og prøve og det funket bra da ble det både sekser lyd og litt ekstra drag fra 4000 omd og opp.
The StigMeister Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Hadde samme problemet med at det blåste kald luft når bilen stod på tomgang.. men kom varmluft når jeg kjørte.. det var da termostaten som var problemet! Fort gjort å bytte den
kest Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Hadde samme problemet med at det blåste kald luft når bilen stod på tomgang.. men kom varmluft når jeg kjørte.. det var da termostaten som var problemet! Fort gjort å bytte den Javest det er fort gjort, er med på den høres ikke galt ut Takker
kest Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Hær var det ikke noe orginal pakning (må kjøpes) Jeg knakk av den ene skruen når jeg skulle skru av termostat huset (Nederst på huset) men den fikk jeg greit av med sveisetang. Denne gangen blir det flushing av kjølesystemet. prøvde og legge termostaten i en kasserolle og varme den opp til den åpner og det gjorde den, men trur jeg bytter den uansett med en ny jeg har liggende. Gass pedal sitter litt fast akkurat når man skal trå på den, men det fikk jeg ordnet med og justere skruen på bilde. Så måtte jeg prøve montere sommer felger med litt feil ET. Skriker etter senk, men trur ikke det blir gjort før bilen skal lakkeres. Klistre merket på skjørtet skal bort i morgen
kest Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Her er 3 av de fargene som jeg vurderer og lakke bilen i til sommeren, ? Det er lakkering jeg liker aller best så det er jo noe jeg gleder meg til. Denne bilen har jeg kjøpt for og ordne til fruen og ho var vist ikke så veldig sugen på brun så den blir vel kanskje ikke veldig aktuell, men vi har lik mening om den blåe og den gråe så det er en stor mulighet for at vi går for en av de.
kest Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Da går jeg ut og tar ei flushing av kjølesystemet og monterer termostat så får jeg se om det gjør susen. hmmm klarer ikke og vente med og sette på de justerbare k-sport coilover og i morgen drar jeg til byen for og kjøpe noen skruer til effekt anlegget.
kest Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Da går jeg ut og tar ei flushing av kjølesystemet og monterer termostat så får jeg se om det gjør susen.hmmm klarer ikke og vente med og sette på de justerbare k-sport coilover og i morgen drar jeg til byen for og kjøpe noen skruer til effekt anlegget. hehe ja i morgen er det jo 1 mai.
spuijnsarn Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Da går jeg ut og tar ei flushing av kjølesystemet og monterer termostat så får jeg se om det gjør susen.hmmm klarer ikke og vente med og sette på de justerbare k-sport coilover og i morgen drar jeg til byen for og kjøpe noen skruer til effekt anlegget. hehe ja i morgen er det jo 1 mai. Hehe, ikke så langtenkt?
kest Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Da går jeg ut og tar ei flushing av kjølesystemet og monterer termostat så får jeg se om det gjør susen.hmmm klarer ikke og vente med og sette på de justerbare k-sport coilover og i morgen drar jeg til byen for og kjøpe noen skruer til effekt anlegget. hehe ja i morgen er det jo 1 mai. Hehe, ikke så langtenkt? Hehe nei ikke hver dag Da har jeg tatt ei flushing av systemet, montert ny termostat og fylt på ny kjøleveske. Så har jeg luftet systemet og kjørt en tur, men det kommer fortsatt kald luft når jeg står i ro så kanskje jeg hadde riktig når jeg tenkte på den ventilen som er montert på torpedoveggen.. Den blir byttet om en liten stund, så jeg skal informere i løpet av et på timer når jeg har byttet den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå