kest Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Ble ikke og bytte ventilen for jeg merket at det ble trykk i slanger til radiator og da er det luft i systemet så har prøvd og lufte, men har ikke fått det helt til enda så blir og prøve og lufte videre i morgen. Felgene må jeg bare ta av igjen, de ble nok for brede så vist de skal brukes må det valses, men trur heller jeg kjøper noen med riktig innpress.
evovrs Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 du har nok defekt motor.... få lånt en trykkmåler til kjølevann...
kest Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 du har nok defekt motor.... få lånt en trykkmåler til kjølevann... Hmm det har jeg litt vanskelig med og tru men er sikkert mulig.. Har vertfall en til motor om det skulle være tilfellet
kest Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 8,5 *19 Rennsport passet ganske så bra syns jeg Takker Launcher
kest Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 Pen! Takker Jeg tok noen bilder i kveld å Det gikk et meget stort skred hær i vinter, men det har tint ekstremt mye de siste ukene..
Shattered Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Dette er hvordan jeg mener E36 (ikke bare 320) skal se ut Hvor langt har denne rulla?
kest Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 Ja begynner og nærme seg riktig utseende nå, de største forandringer som skal gjøres er fargen og listverk skal på igjen. Bilen har dessverre nettopp rullet 300k og motor skal være godt ca 140k.
launcher Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 visste dm satt som et skudd di felgan...prøv å husk kor lenge æ har prøvd å få dæ t å kjøpe dem...
Shattered Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Ja begynner og nærme seg riktig utseende nå, de største forandringer som skal gjøres er fargen og listverk skal på igjen.Bilen har dessverre nettopp rullet 300k og motor skal være godt ca 140k. Hehe, ikke verst det da Har vel ikke noe å si hvor langt bilen har gått, så lenge motoren ikke har gått så langt?
kest Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Skrevet Juni 1, 2013 GS-performance effektanlegg endelig prøve montert
Kjellsen Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 Perfekt høyde og utseendet nå =) Ble nok enda bedre med eksosen nå tenker jeg
kest Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Skrevet Juni 1, 2013 visste dm satt som et skudd di felgan...prøv å husk kor lenge æ har prøvd å få dæ t å kjøpe dem... ja de passa bra takker Perfekt høyde og utseendet nå =) Ble nok enda bedre med eksosen nå tenker jeg Tja litt høy på utseende, men brukbar og kjøre Ja det var jo litt artig og høre litt lyd og det tar seg jo bedre ut å.. Ser ikke bildene Kommer ikke opp noe... Hmm det var rart ser de hær.. men om problemet vedvarer kan jeg legge ut nye så du får se
Shattered Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 Der ja! Nydelig! Var nok en feil på en server eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå