Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ikke og bytte ventilen for jeg merket at det ble trykk i slanger til radiator og da er det luft i systemet så har prøvd og lufte, men har ikke fått det helt til enda :x så blir og prøve og lufte videre i morgen.

Felgene må jeg bare ta av igjen, de ble nok for brede så vist de skal brukes må det valses, men trur heller jeg kjøper noen med riktig innpress.

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
du har nok defekt motor.... få lånt en trykkmåler til kjølevann...

Hmm det har jeg litt vanskelig med og tru :shock: men er sikkert mulig..

Har vertfall en til motor om det skulle være tilfellet :D

• 3 weeks later...
Skrevet
Pen! :D

Takker :D

Jeg tok noen bilder i kveld å :)

Det gikk et meget stort skred hær i vinter, men det har tint ekstremt mye de siste ukene..

jbvv67jnhe8pcmxsb3wf.jpg

yhb7hsc7rb7bx0f791jg.jpg

6bg06cdojfksz0z3fj1n.jpg

md4r7v91emfdcnfr4vjs.jpg

Skrevet

Ja begynner og nærme seg riktig utseende nå, de største forandringer som skal gjøres er fargen og listverk skal på igjen.

Bilen har dessverre nettopp rullet 300k og motor skal være godt ca 140k.

Skrevet
Ja begynner og nærme seg riktig utseende nå, de største forandringer som skal gjøres er fargen og listverk skal på igjen.

Bilen har dessverre nettopp rullet 300k og motor skal være godt ca 140k.

Hehe, ikke verst det da :P Har vel ikke noe å si hvor langt bilen har gått, så lenge motoren ikke har gått så langt? :?:

• 2 weeks later...
Skrevet
visste dm satt som et skudd di felgan...prøv å husk kor lenge æ har prøvd å få dæ t å kjøpe dem... ;)

ja de passa bra takker ;-)

Perfekt høyde og utseendet nå =) Ble nok enda bedre med eksosen nå tenker jeg :)

Tja litt høy på utseende, men brukbar og kjøre :wink: Ja det var jo litt artig og høre litt lyd :D og det tar seg jo bedre ut å..

Ser ikke bildene :( Kommer ikke opp noe...

Hmm det var rart ser de hær.. men om problemet vedvarer kan jeg legge ut nye så du får se :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...