LianLi Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Hei, har planer om å bytte ut min e36 m3 om 1-2 år med en morsom dailydriver. Da er det 3.0si som ligger i siktet da jeg tror den vil fylle mine behov perfekt. Når jeg ser på forsikring på blandt annet Gjensidige sine sider har den en astronomisk forsikringspremie på kasko i året, enda jeg har bra med rabatter der. Har dere med z4 3.0si noen tips om hvor det er kurrant med forsikring på en slik en? Hvilke forsikringsselskap bruker dere? Vet det vil variere med alder, bonus, bosted osv dette her men trenger tips om hva som kan være det beste utganspungtet. Tror jeg kom på 24000 i året på denne på meg selv fullkasko, ganske mye mer enn det jeg betaler fullkasko på m3en som også i utganskpungtet er veldig dyr. Denne kan umulig ha vært innblandet i noen ulykker her til lands da den knapt er å finne i landet Fyller 24 nå i mai så skal komme under den grensa hos de fleste forsikringselskapene men vet at forsikringen ikke detter så mye av den grunn.
Haukefer Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Hør me Lennyzcoupe eller StigJ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
LianLi Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Ja kjenner til de fleste med Z4C innpå her nå, men i steden for å sende pm til alle så hadde det vært kjekt med en liten samlingstråd her
Haukefer Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Hør med terra, virker som dei er billigst når det kommer til bmw Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Ellingsen B. Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Tror det lønner seg å ringe istedenfor å bruke nettprisene så man får beste pris med rabatter etc.
StigJ Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Det er nok det beste å ringe rundt å høre. Varierer jo hvor man er lokalisert også. Jeg er 35. 75% bonus på 6. året. 12000km kjørelengde. 6000 i egenandel. alarm, parkering på tomt. Betaler rett over 5700 i året. Dette er da hos IF. Men du skriver ikke om du ønsker roadster eller Coupe. Kan jo være at det er forskjeller på pris.
Lennyzcoupe Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Hei, har planer om å bytte ut min e36 m3 om 1-2 år med en morsom dailydriver.Da er det 3.0si som ligger i siktet da jeg tror den vil fylle mine behov perfekt. Når jeg ser på forsikring på blandt annet Gjensidige sine sider har den en astronomisk forsikringspremie på kasko i året, enda jeg har bra med rabatter der. Har dere med z4 3.0si noen tips om hvor det er kurrant med forsikring på en slik en? Hvilke forsikringsselskap bruker dere? Vet det vil variere med alder, bonus, bosted osv dette her men trenger tips om hva som kan være det beste utganspungtet. Tror jeg kom på 24000 i året på denne på meg selv fullkasko, ganske mye mer enn det jeg betaler fullkasko på m3en som også i utganskpungtet er veldig dyr. Denne kan umulig ha vært innblandet i noen ulykker her til lands da den knapt er å finne i landet Fyller 24 nå i mai så skal komme under den grensa hos de fleste forsikringselskapene men vet at forsikringen ikke detter så mye av den grunn. Dette stemmer bra med det jeg betaler. Jeg er 22år og har 60% Kommer seg bra når man passerer 23.. Gjør det ikke?
LianLi Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Hos Gjensidige er det en forskjell på 10% eller 20% når man passerer 23år, så om prisen allerede er veldig høy så blir det faktisk ikke allverden til forskjell, du merker det ja men fremdeles meget dyrt. Uansett ser jeg Gjensidige er skrekkelig dyr på z4 coupe av en eller annen grunn, de vet det vel sikkert ikke selv heller. Skal høre med Terra og IF når det blir aktuelt, virker som de er en del billigere.
LianLi Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Fikk mail fra den lokale banken som er i Terra: Hei! Da har jeg sett litt på dette. Må dessverre skuffe deg. Din alder og motorytelse på dette kjøretøyet kan ikke kombineres. Du må bare ta kontakt igjen hvis du skulle finne en annen bil. Ha en fin påske. Haha
Dan Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Har du prøvd Frende? Jeg måtte dit for å få en fornuftig sum på min 6-serie. Alle andre var svindyre
LianLi Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Frende så ut til å ha ganske gunstige priser ja, takker
SweetBMW Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 Haha den var jo dagens. Din alder oh ytelse kan ikke kombineres. Er det ikke 270hk i 3.0si og 286 i s50? Uffamei
StigJ Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 265hk. Var jo egentlig en grei måte å si neitakk til deg som kunde på. Bedre å si det som det er enn å gi en astronomisk forsikringspremie som andre pleier å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå