norbakken Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Det ble dritbra! Nesten så de er litt vel anonyme, men de løfta rumpa mange hakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Hei igjen Det er BBS CH-R du har..? Husker du innpress og har du brukt samme dekkstr. som bilen blir levert med på 19¨ orginalt fra fabrikk..? Lurer litt selv... Hvordan synes du de står på bilen, går det mye inn/ut i forhold til orginal felg? Ellers ble det nok grom lyd etter eksosbytte! Jeg er veldig fornøyd med mitt Magnaflow anlegg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Hei igjen Det er BBS CH-R du har..? Husker du innpress og har du brukt samme dekkstr. som bilen blir levert med på 19¨ orginalt fra fabrikk..? Lurer litt selv... Hvordan synes du de står på bilen, går det mye inn/ut i forhold til orginal felg? Ellers ble det nok grom lyd etter eksosbytte! Jeg er veldig fornøyd med mitt Magnaflow anlegg hvertfall Zito wp111 heter felgene på F31. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Impresset er 35 framme og 40 bak.. felgen stikker 3mm utom skjermen eller noe sant.. nesten ikkje synbart.. Det blei nokk lyd med insideperformance eksosen ja Kjører orginal dekkdimmensjon frå fabrikk berre på 8,5 og 9,5 felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 rett og slett elsker bilen din! moro at det er en 328i! du har gjort alt rett så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Mente jeg leste et sted at du hadde 8X19 ET40 9X19 ET44..? De felgene jeg lurer på er i den str, noen som vet hvordan dette vil bli i forhold til originalt? Vil ikke ha felger som verken går for mye ut eller inn i karrosseriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 rett og slett elsker bilen din! moro at det er en 328i! du har gjort alt rett så langt Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Mente jeg leste et sted at du hadde 8X19 ET409X19 ET44..? De felgene jeg lurer på er i den str, noen som vet hvordan dette vil bli i forhold til originalt? Vil ikke ha felger som verken går for mye ut eller inn i karrosseriet... Det stemmer ikkje! Kunna ha tenkt meg et 30 framme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Men vil 40 foran og 44 bak stå lenger inn en orginale..? Hmm... Usikker. Liker de originale 19" jeg har også så. Men har alltid likt BBS, og CH-R hadde vært tøft på F31 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 19" org felger er 8x19 ET36 foran, så ET40 vil stå 4mm lenger inn, og det er vil ikke ønskelig. Bak er org 8.5x19 ET47, så ET44 vil stå 3mm + halvparten av en halv tomme økt felgbredde, så totalt litt over 9mm lenger ut bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 19" org felger er 8x19 ET36 foran, så ET40 vil stå 4mm lenger inn, og det er vil ikke ønskelig.Bak er org 8.5x19 ET47, så ET44 vil stå 3mm + halvparten av en halv tomme økt felgbredde, så totalt litt over 9mm lenger ut bak. Takk skal du ha E.H.D, vil ikke ha lenger inn enn idag nei. Samme er ok, men ikke lenger inn... Da får jeg fundere litt videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Veldig fint! Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Veldig missvisande lyd på mobil, men men her kjem den hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå