Zymh Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Flott vogn, ble bra med de nye lyktene Du kan jo kjøre med litt senk, 20/10mm eller 30/20mm noe i den durn. Vet hvordan det er i Finnmark, ikke så veldig lett å ha lav bil der, har tross alt bodd der i 14år så vet hvordan det er Du burde absolutt gå for justerbar coilovers, sånn at du kan justere hvordan høyde du syntes er greit å kjøre i hverdagsbasis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Thank you ja er fint jeg ikke bor der oppe lenger hehe. Ja har noe fjærer liggende foran til bilen. Må bare få tiden til det hehe. Vurderer og om jeg skal bygge meg air suspension til bilen. Så hadde jeg litt lyst til å lakkere felgene i en eller annen frekk farge. Any ideas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Har du penger til air suspension, så sier jeg go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Har tilgang på det meste utstyr i og med at jeg jobber med hydraulikk og luft. Må bare få tak i dempere og styre enheten. . Og godkjenning fra the wife hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Ser den! Prøv å søk etter autopilot v2 og se om du får resten av styrenheten, autopilot v2 er bare en enkel kontroll som at du kan lagre 8 forskjellige høydeinstillinger + kalibrering og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Oki skal ta og søke litt. Takk for infoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Ikke så mye som har skjedd med bilen. Fått samla det meste av utstyr til airsuspension via jobb. Så er det kun bestilling av bags og kontroll enheten. Ellers har en kamerat hatt ønske om å ta bilde av bilen så har latt han fyre løs. Håper dere liker bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Ser godt ut. Blir bra dette her ser jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 kjempe fin stasjonsvog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Pen bil jobber du på swedol elns? Sett bilen stått utfor der Er meget interresert i info ang luft understell Vurderer det meget sterkt selv og. Har originalt luft bak så håpte jeg mulig kunne bruke belger osv som allerede er på bilen.(handla meg e39 530d touring sist uke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 takk takk.... Jepp jobber der ja, du burde ta turen innom Har egentlig kun samla inn tank, motor og slanger klart. Front delen er på vei fra USA plus styreenheten.. Men det blir ikke montert før etter vinter sesongen er over. Fått kodet til US light på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 En liten update, var en såpass rolig søndag så jeg fant fram noe led lysa jeg bestilte for lenge siden og bestemte meg for å sette de på. Fått på alle dør håndtaket inne og ute. Hadde ikke flere oransje led lys kun hvite igjen så har måte bestilt flere så jeg får led i oppevaringslommene på døra. Pluss litt vinter klargjøring på bilen måte til nå så som det har blitt kaldere i Rogaland. Legg merke til de uber fette vinterfelgene på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Ser bra ut Blir bra me senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Har alle e39 lys inni dørhåndtakene å sånn? ikke lagt merke til det på min Vet jeg har lys på undersia av dørene værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Nope ikke som jeg vet om. Har ettermontert det. Vet man kan kjøpe dørhåndtak med lys fra E38. Synes det var litt lite lys inne i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå