RemyNG Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Lite som skjer her. For legge til en stemnings bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Pent pent Du har ikke noen gamle lykter til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Nope har bare noe freaky chrome angel eyes lykter som sto på bilen når jeg kjøpte den. Denne ligger og tar opp plass heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Noe du vil gi bort? skal bare få min igjennom eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Da har man fått på plastidip på felgene, fikk også på coiloversene. Hva syntes folka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 ser bra ut Hvordan blir det med lufta du snakket om tidligere? Tenker du å ha det bare bak eller både foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Lufta kommer etterhvert, det blir luft foran og bak. Har til nå 2 kompressorer og tank liggende fittings og slange tar jeg via jobb når den tid nærmer seg. Bags og controller ankommer vel snart. Så får jeg som om det kommer på iår. Får litt dårlig med tid til å skru bil på grunn av jobb og ikke noe skru lokaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Da har man fått på plastidip på felgene, fikk også på coiloversene. Hva syntes folka 03.03.14 - 1.jpg det ble tøft! ble litt forskjell med coiloversa ja! skal montere mine om 2 uker håper jeg, bestilt en haug av deler fra gs som jeg må ha før jeg monterer alt ihop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Åja det gjorde seg med coilovers. Men nå må jeg kjøre rolig i området her . Åja handla for store gull medaljen på GS? Kunne ikke vært billig det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 hehe ja og jeg bor fortsatt i kirkenes så du kan jo tenke deg hvordan det blir hehe ja handla litt på gs, litt på Schmiedmann og litt på QWT blei så forbanna dyrt hvis jeg skulle bestille alt på GS så da ble det litt rundt omkring ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Haha sikker på du ikke skal heise bilen litt mer da? Var nesten det jeg vurderte med bilen jeg hadde der oppe etter jeg bånna bilen på vei til Finland. Ja bruker GS hvis jeg er i nød ellers går alt via Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 hehe, var kun GS som hadde de 2 delene så derfor ble det sånn neeeeida! går fint bare å kjøre pent (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Hehe nja nå er det jo Finnmark det er snakk, der fartsgrenser er veiledende Er det mye som skal gjøres med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 hehe det er sant med bilen min tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Jepp eller er det upgrades? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå