Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 hehe nei eneste som faktisk må byttes er stabstags foringene foran og bremsene rundt om men oppgraderer med borra og slissa skiver, coiloverkit, og polly foringer i forstilling ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Vurderte om jeg skal få trekt om taket i svart. Det gråe trekket som står i er ikke mye vakkert. Fått kjørt nå en uke med coiloversen, glemte helt at jeg måte ha på ringer mellom tårnlageret og demperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 du finner sikkert brukt tak trekk på ebay til en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Har trålla nettet en stund nå, finner mange men med takluke nå har ikke jeg det . Så tanken var og kjøpe semsket skinn og trekke om selv. For deler svart kjøper jeg enten på koed eller ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 sikkert ingen dum ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Litt mer update, har fått trekt om taket i svart , fikk og tak i det meste av delene i svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Fett! Gjort det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Yes gjorde det litt etter litt men tok selve taket i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 hva trakk du taket i? og hvor fikk du tak i de svarte delene? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Trakk det i microfiber fant solskjermene og fire oh-shit håntaka på finn. Ellers lakkerte jeg resten av plasten i lakk for plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Hehe åja ^^ Plast lakk faktisk Jeg har jo orginalt sort tak men alle andre delene er jo faen meg hvite Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Wow det er jo litt rart. Kjøpt den sånn? Ja bestilte en lakk beregnet for plast og vinyl fra Motip Dupli. Prøvde meg litt fram og den sitter bra på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Er vell kanskje bytta til sort taktrekk da? De kompisene av meg som har bmw'er med sort trekk har alt i taket sort vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Individual modellene kom vel ut med orginalt sort taktrekk? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Ikke sikker, men om din er individual så kan den vell ha sære fargekombinasjoner så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå