Halvardhog Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Ja, har vært planene lenge det Men har desverre ikke råd her og nå.. Nei, gjør ikke det, sliter bare med knirkeforinga jeg Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Skjer ikke så mye om dagen, bare småplukk egentlig.Har fått tak i justerbare stag til luftfjæringa av en inne her på bimmers, så nå har jeg fått den ned bak, og senket ca 1,5cm til fremme Vasking av bimmern og sportstern til faderen Roadtrip. Diesel må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Hvem var det du kjøpte di staga av? kan du sende meg en pm med navn og kontakt? Trenger sånne selv på min børa bare hull i di gamle jeg å flytta stanget lenger ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Hvem var det du kjøpte di staga av? kan du sende meg en pm med navn og kontakt? Trenger sånne selv på min børa bare hull i di gamle jeg å flytta stanget lenger ned http://bimmers.no/topic/761477-senkestag-til-e61e39-og-div-andre-biler-med-niv%C3%A5reg-selges/ Der står kontaktinfo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Noen som er interesserte i en sprek og sportslig "familiebil"? Vurderer og selge 5'ern for rett pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Straks klar for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Da var bilen solgt! Hva skal man kjøpe seg for noe nytt tro..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 kondolerer og gratulerer! e60? eller e34? eller 3 serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 f10 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 kondolerer og gratulerer! e60? eller e34? eller 3 serie? Takktakk Skal se på en E39 sedan nå torsdag. Klarte meg ikke lenge uten E39, hehe f10 ! Ja, hadde jeg vært rik så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Blei det noe E39 igjen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Ble endring i planene i går. Ble i dag eier av en E46 Coupe M-Sport med 102.000km på telleren. Kun en eier siden den var ny, og det har vært en eldre mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Her er noen bilder av den Org. Style 72 på vinter og org. BBS RS GT på sommer. Disse ble kjøpt med bilen når den var ny, kjempefelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Flott E46, krever tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Flott E46, krever tråd Det kommer! Må bare få tatt noen skikkelige bilder Regner og er dårlig vær i Gudbrandsdalen nå, så vanskelig holde bilen ren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå