oddrey Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Noen som har erfaring med bilstein dempere + fjærer til e36? Noe bra?
hsd Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Du spør egentlig om hvor langt ett tau er, det er en haug med sett, og kvaliteten på settene varierer. Bruk heller noen minutter lengre og skriv ett spørsmål folk faktisk kan gi deg ett fornuftig svar på Personelig har jeg ikke justerbart b10 kit, og jeg er knallfornøyd med det forøvrig.
eilefsen Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Bilstein er jo noe av det bedre du får av "vanlige" dempere iallefall. Har hatt det på noen av bilene jeg har hatt, og det er bare positivt fra min side iallefall. Eneste jeg personlige ikke liker er at det er eibach fjærer med på setta deres... liker mye bedre h&r fjærer. men det er jo en smakssak
lagunilla Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Bilstein er jo noe av det bedre du får av "vanlige" dempere iallefall. Har hatt det på noen av bilene jeg har hatt, og det er bare positivt fra min side iallefall.Eneste jeg personlige ikke liker er at det er eibach fjærer med på setta deres... liker mye bedre h&r fjærer. men det er jo en smakssak 1+
oddrey Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 Har et brukt sett jeg skal selge, send meg en pm hvis du vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå