Gå til innhold

Vår X5 E70

Share

Anbefalte innlegg

Pen bil! :) skulle bare vært mpakke så hadde den vært komplett

Jeg er ikke enig. Flott bil, og disse x5 ene er my penere uten mpakke men med aero pakke istedenfor. Det er nå min mening.

Jeg bestilte meg en 09 fra tyskland nå for noen uker siden, og letet konsekvent etter uten m pakke utvendig. Og aeropakken selger de orginal på gs til 12000,-kr. så da er det enkelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E70 i spacegrå er lekkert.

E70 blir definitivt min neste bil, da fortrinnsvis en LCI model!

Lenge hatt lyst på X5, men E53 er datert, og E70 har vært litt dyr, og siden jeg er er vant til CIC, vil jeg ha facelift.

Men det blir ikke på en stund ennå, så morsomt å høre hva man bør se etter/unngå.

Gratulerer med flott bil!

Noen overraskelser hittil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spacegrå ser ikke så skitten ut som f.eks hvit eller svart i allefall :)

Ingen negative overraskelser heldigvis.

For en barnefamilie var nok alle justeringene på baksetet det mest positive. Vet ikke om det er slik på versjonen med 5 seter.

Ellers er den HAV bedre enn E53 på vinterføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spacegrå ser ikke så skitten ut som f.eks hvit eller svart i allefall :)

Ingen negative overraskelser heldigvis.

For en barnefamilie var nok alle justeringene på baksetet det mest positive. Vet ikke om det er slik på versjonen med 5 seter.

Ellers er den HAV bedre enn E53 på vinterføre.

Personlig syns jeg det ser mest clean ut med fargede hjulbuer, mao M pakke.

Men M understell kan jeg godt klare meg uten.

Selvom det fungerer brillefint i min nåværende skute.

Justering på baksetet, tenker du på vinkelen på baksete ryggen, eller er det andre ting også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil! Grattis.

klarer du å låse bilen ligger ikke nøkkelen inni.. ;)

Det stemmer dessverre ikke, jeg har låst nøklen inne i bagasjerommet en gang og en kunde av meg har gjort det samme. Tanten min lå vesken sin i passasjersete med nøkklen i og gikk rundt bilen for å sette seg inn. Det gikk ikke! bmwer alle 3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En ting som er litt dumt er at det ikke er mulig å deaktivere automatisk bremsing på cruise control. Bremsing i nedoverbakker er unødvendig med mindre det er veldig bratt selvsagt. Det går fort å deaktivere manuelt og så koble inn igjen, men hadde vært greit å slippe dette :)

Sommerdekka er på vei fra Lillestrøm, så da får jeg dem idag eller i morra. Vet faktisk ikke hvilke felger det er, bare at de skal være 20".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som er litt dumt er at det ikke er mulig å deaktivere automatisk bremsing på cruise control. Bremsing i nedoverbakker er unødvendig med mindre det er veldig bratt selvsagt. Det går fort å deaktivere manuelt og så koble inn igjen, men hadde vært greit å slippe dette :)

Sommerdekka er på vei fra Lillestrøm, så da får jeg dem idag eller i morra. Vet faktisk ikke hvilke felger det er, bare at de skal være 20".

Du får hive ut noen bilder med dem på da.

:mrgreen:

Og oppdatere avataren din i samme slenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
  • 4 weeks later...

Veldig fin bil! Grattis.

Det stemmer dessverre ikke, jeg har låst nøklen inne i bagasjerommet en gang og en kunde av meg har gjort det samme. Tanten min lå vesken sin i passasjersete med nøkklen i og gikk rundt bilen for å sette seg inn. Det gikk ikke! bmwer alle 3!

Har ikke lett seg gjøre med vår bil heldigvis, da jeg ikke akkurat har prøvd med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...