ShimmyLie Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Hei, Har den siste tiden hatt diverse "symptomer" som tilsier at LMM er ødelagt/"tilsmusset". Den fusker litt på tomgang og aksellerasjonen er blitt dårligere det siste halvåret. Problemet mitt er at jeg ikke kan finne en DIY som viser en m47d20 motor, så spørsmålet mitt er, hvor denne LMM sitter?
Thundercoil Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Den sitter oppe i forkant av motor, venstre side. Under motordekselet har du jo luftfilteret. Luftfilteret er tredd på et rør som MAF er skrudd fast i på andre siden.
Thundercoil Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Her har du bilder av den, fra en DIY jeg skrev tidligere ang. bytte av div. filtre. Link: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=185077
The Marlboro Man Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 husk å få den nye LMM kodet etter bytte ellers vil ikke bilen bli bedre...
lierbimmer Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 husk å få den nye LMM kodet etter bytte ellers vil ikke bilen bli bedre... må den kodes om delenummeret er likt? hilsen harley
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå