Cedrikz Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Hei har et sett med orginale 17 toms felger som har sitti på en 1serie (e87) tror det er 8 tom bredt, litt usiker. Boltsirkel 5-120 impress et47 225/45-17 kumho dekk, godt med gummi igjen Ingen merker i felger, helt strøkne! Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cniel1 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 2000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Må nok en del mer opp i pris, da jeg har sett disse gått for mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Sikker på disse er originale? Mener at Style 67 kun kom i 8 og 9.5x19 og at de er smidde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Disse som fulgte bilen fra fabrikken i tyskland ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 jeg mener ikke og ødelegge tråden din altså, men det blir litt dumt og skrive at det ikke er noen merker i felgene, når man ser på det nest øverste bildet av felgen faktisk er litt kantkjørt, det er jo noe de som evt skal by må vite om ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Hvis du ser nøyere etter så er det ikke det du ser , så det selv og tittet på felgen senere, er fet fra voksen som jeg brukte sist jeg vasket de kan se ut som kantkjørt men er faktisk bare jeg som ikke har fått spylt av all voksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Delenr på felgene er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Det er jeg usikker på, hvor finner jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Er felga org bmw vare skal delenr være godt synlig på baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 8j x 17h2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Det var de numra jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Isåfall er det ikke originale bmw-felger. Takk for svar ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Hvor bor du, og hva går disse tilsynelatende kopifelgene for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Mener de skal være orginale, siden de har fulgt bilen siden fabrikken i tyskland.. Akershus, kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå