shapa Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 hei, har i det siste hørt en slags dunk når jeg speeder, og når jeg slipper gassen, den komer uansett om jeg speeder mye eller lite, hører at lyden kommer bak, har sjekket hardykoblingen og den er fin så den er det ikke, også sjekket traversgulvet og det ser også fint ut (forløpig vertfall ) hva annet kan det være? traversforingene?
Heihå Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Tenker at det kan være svingarms foringene bak, ettersom at en kjenning av meg har hatt akkurat samme problem.
jpse36 Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 mye dette kan være gitt. av ting jeg har vært borti som har lagd lyd i bakstilling e36 er -løse diff skruer både de bakre og den fremre -fremre svingarmsforinger -stor slakk innvendig i diffen. -løse bolter drivaksler -løse bolter mellomaksel -stor slakk i ytre drivaksel ledd -stor slakk i indre drivaksel ledd -traversforinger -løse travers bolter og sist og kansje det vanskeligste subframe disaster
hsd Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Ikke glem bakre støtdemperfester, dem har lurt mange. Bare få bilen på bukk og sjekk alt, da finner du det med en gang. Kan ikke sjekke mere enn hva der er av slakkepunkter uansett
shapa Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Tenker at det kan være svingarms foringene bak, ettersom at en kjenning av meg har hatt akkurat samme problem. Sjekket disse og disse var fine (foerihe eier hadde byttet de til powerflex) ellers takk for tips:) mye dette kan være gitt.av ting jeg har vært borti som har lagd lyd i bakstilling e36 er -løse diff skruer både de bakre og den fremre -fremre svingarmsforinger -stor slakk innvendig i diffen. -løse bolter drivaksler -løse bolter mellomaksel -stor slakk i ytre drivaksel ledd -stor slakk i indre drivaksel ledd -traversforinger -løse travers bolter og sist og kansje det vanskeligste subframe disaster Takk for en superliste:) skal ta å sjekke gjennom alt dette, du har ikke en lett måte å teste diff drivaksel ledene for slakk? Ikke glem bakre støtdemperfester, dem har lurt mange. Bare få bilen på bukk og sjekk alt, da finner du det med en gang. Kan ikke sjekke mere enn hva der er av slakkepunkter uansett Bestilt disse foringene nye og skal monteres så fort jeg får de, tusen takk for tips.ja hadde vært mye lettere med bukk, noe jeg desverre ikke har tilgang til:p
CrZyWiz Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Er ikke noe å bumpe før du har sjekket alt på listen over. En av delene er det!
KrHeLl Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 bump Sjekk over listen til jpse36. I mitt tilfelle var det: -løse diff skruer både de bakre og den fremre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå