Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har gjort noen oppgraderinger til anlegget i min bil, har derfor et komplett hifi-anlegg (kode 676) som kan selges.

Kom med bud!

Komponentene:

- 2x diskanter til fordør

- 2x 4" mellomtoner til fordør

- 2x 8" subber til under hvert forsete

- 2x diskanter til bakdør

- 2x 4" mellomtonertil bakdør

- 1x forsterker til hele anlegget (ligger på venstre side i bagasjerommet, tilsvarende batteriet på høyre side)

Se bilde av forsterkeren under.

3nb9yj28wp2umzsjseo0.jpg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hei, beklager sent svar på denne, har fått en liten pjokk som har tatt mesteparten av tiden.

Ser at det er interesse. Nå er det dessverre slik at forsterkeren og høytalerne i bakdørene fremdeles er i bilen, og er ikke helt sikker når jeg får gjort denne jobben. Har frontsett med originale subber ute av bilen om noen er interessert.

Totalt for hele settet hadde jeg tenkt en tusing.

Skrevet
Hei, beklager sent svar på denne, har fått en liten pjokk som har tatt mesteparten av tiden.

Ser at det er interesse. Nå er det dessverre slik at forsterkeren og høytalerne i bakdørene fremdeles er i bilen, og er ikke helt sikker når jeg får gjort denne jobben. Har frontsett med originale subber ute av bilen om noen er interessert.

Totalt for hele settet hadde jeg tenkt en tusing.

Det gjør forsåvidt ingenting, iom at det var hovedsaklig frontsettet som var interessant :) Til min 1-serie. Har du de orginale "festene" til diskant\tweeterne forran?

Hva tenker du for disse da?

Skrevet
Hei, de festene bruker jeg til det nye settet mitt, så har dessverre ikke disse til salgs. Høytalerene kan du få til 500.

Ser ut som min bil har disse "skumgreiene" klarlagt, som tweeterne skal stå i. Flott å kjøre BMW :)

Er det noen form for delefilter som står mellom diskant og mellomtonen?

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...