Anderspr0 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Klarer rett og slett ikke å bestemme meg for hva jeg skal gå for :-/ Har bestilt vinyl i matt sort, men er usikker. Trenger litt hjelp. Her er tre ENKLE illustrasjoner laget i PS (førstegangsredigering); Chrome, Shadowline, og Shadowline med litt tint baklykt. Må sees fra litt avstand, så ikke enkelhetene synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Shadow med chrome grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Shadow line og fjern sotingen av vinduene:-) = perfekt + nye felger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Helt klart shadowline men rutene var ALTFOR mørke syns nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Da går jeg for shadowline, tror jeg. Rutene blir ikke prioritert ennå, kanskje til vinteren eller noe. Hva med baklyktene? Har smoked hjørne-blinklys og side nå. Bestilte også lyktefilm for baklyktene i light black, bare så jeg har det. Kostet snaue 30 kroner for begge bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Plasti dip, vinyl eller lakkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Benytter denne tråden igjen og trenger litt tips/feedback angående dette: (Lyktene for de som ikke ser det) Og tilbake til shadowline: noen som har/finner nære bilder at shadowline på sort E46 (matt og gloss)? Tenker kanskje å lakkere de om andre og siste forsøk på å wrappe dem går til helvette. Er liksom ikke noen vei tilbake. Har nå dog bestilt vinyl på 50x50 for å dekke hele svingen bak, og 10 cm bred rundt resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Tok av listene og lakkerte de istedenfor å wrappe i vinyl. Gadd ikke å ta opp kampen mot vinylen og starte helvette igjen Litt underveis bilder, før og etter kommer i morgen. Da kommer sommerfelgene på, listene og en grundig vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå