Staurbakk Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Hei jeg kjøpte meg en 320TD 136HK men jeg har lagt merke til, når jeg gir gass, så er det nesten som den kveler motorkraften når jeg treffer 2000rpm i de fleste gir. den gjør liksom et lite håpp så går turtallet mye saktere og farten akse.. ikke som den skal. og man kan kjenne det når man kjører. er det noen som kjenner til dette problemet og kan hjelpe meg? Staurbakk
Alpejohn Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Et par ting og sjekke (uten og helt vite hva type motor dette er): Diagnose - feilkoder Live data - dieseltrykk
Otis Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Tett dieselfilter? Live data på trykket er vel ikke så relevant, eller mulig å hente ut på denne motoren?
Alpejohn Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Som sagt så vet jeg ikke hvilken type motor dette er
Staurbakk Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Det er jo M47, dette vet du Alpejohn Ja glemte å skrive hva slaks motor dette er, Det er M47 motor! takk for svar, skal få dette sjekket.
Alpejohn Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Det er jo M47, dette vet du Alpejohn Hehe, mjaa, når jeg tenker over det så kan det vel stemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå