BjornarHS Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Ble mer sexy bakfra nå ja XP heheTenker på?.. Den røda vinga som er på nå er ikke gt-vinga jeg holder på å pusse opp...schiedmann-vinge som ikke har den underdelen som gt-vinga har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Tenker på?.. Den røda vinga som er på nå er ikke gt-vinga jeg holder på å pusse opp...schiedmann-vinge som ikke har den underdelen som gt-vinga har Ja så det var en annen vinge men synes nå denne også passet utrolig bra på bilen BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Liten update, selv om ikke det er gjort så mye med selve bilen Var å smurte inn skinn interiøret idag med autoglym sin skinnkrem...greit å få gjort til vinteren Så fikk jeg bilder av liste-emblemene som jeg har holdt på å fått produsert, gledes veldig til desse kommer på For den som ikke er kjendt med desse, så laget bmw aldri slike emblem...men desse er laget i samme stil som de "clubsport" emblemene en får Så har jeg startet på et projekt som jeg har hatt liggendes en god stund...modellbil av selve bilen! Montert understelldeler, men står igjen å lakkere karosseri, fangere og litt forsjellig innvendig Her skal det lakkes sort gulvtrekk vel og merke, men er fornøyd med fargen på setene!: Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Hvor fikk du taki byggesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Ebay...der ligger etpar til salgs, men desse er dyre (ca 900,-)...tror de var laget sent på 90 tallet...fikk mitt litt billigere da det var uten orginal eske og på begynt montering av karosseri...skal sies at den mislykkede lakkjobben er min feil, holder på å pusse ned for å lakkere opp igjen Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Rart hva man ender opp med å kjøpe når man surfer rundt på forumet... M3 3.2 Aluminiumdør fri for bulker/skader, men i dakargul vel og merke, dette gjør ingenting da de skal lakkerest opp igjen. Fikk kun tak i høyre dør da vel og merke..så om noen har venstre dør kan det være interessant! Handlet med 'Ay90' her på forumet, meget fornøyd og kan anbefale handel med han! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Veldig lite som skjer med bilen for tiden, men skjer litt med miniatyr-bilen! Ferdigmontert kupé (får ikke fram riktig farge på bildene..interiørfargen ser helt rar ut..): Lakkert skall: Skal kjøpe en bit med blank sort folie på ebay å foliere taket Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Siden det ikke skjer noe med den ekte bilen...så kommer enda en update på modellen...[emoji52] Fangere, skjørt og speil skal lakkeres i helgen Funnet sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Stillig mini prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 må du få noen oppdatering på den ordentlige bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 (endret) Stillig mini prosjekt! Litt artig ja..må ha noe å dille med i studietiden må du få noen oppdatering på den ordentlige bilen din! [emoji14]Skulle gjerne komt med en oppdatering på den ekte bilen men den står på samme plass som den har gjort de siste 5-6 ukene, kun vært å smurt inn skinnet og startet den engang Har noen planer jeg kunne tenkt meg og fått fullført til våren da -Få på de nye emblemene (enkel sak da..) -Ferdigstille og lakkere gt-vingen. -Lakkere alu-dør. -Få tak i orginal onboard phone og skaffe seg tvilling-sim opp mot mobilen (det ultimate 90-talls ekstrautstyr?) (NOEN SOM HAR, ELLER VET OM?) Skaffe seg en z3 tannstang med 2.7 utveksling og montere sammen med nye motorfester og 3.2 travers (de to sistnevnte har jeg liggendes allerede nemmelig) Endret November 17, 2015 av BjornarHS Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 21, 2015 Forfatter Share Skrevet November 21, 2015 Var entur å fylte litt frostveske og startet opp slik den fikk gå seg skikkelig varm...trossalt 6 uker siden den ble satt inn.. Vinterrallybilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 er det bare meg eller så de skvettlapene bak veldig grå ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Så veldi grå ut på bildene..men er sort og fersk gummi Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Haha herlig "tidsfordriv prosjekt" du har med mini bmw'en. Har selv en Warsteiner M3 E36 modell bil i stål som er utrolig detaljert. Hatt den siden jeg var 3...må være en av grunnene til at jeg har en E36 Er selv på jakt etter en telefon, men det blir nokk en stund til da andre ting er mer prioritert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå