Prodigt Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Jeg har nå senket min e91, men etter jeg senket den, så lyser lysene rett i bakken, og får opp rød feil mld på dekk trykk. Fikk høre at det sitter nivå sensor på bilen som skal regulere lysene etter vekt osv, stemmer dette? evnt hvordan fikser man dette? snakk om en: E91 318d 2006mod Takk på forhånd
lagunilla Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Du har sikkert greid å knekke nivåreg.sensoren(e). Sitter en på høyre bærearm foran og en på høyre bak.
Prodigt Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Har sjekket disse, di er ikke knekt! Men reagere disse på luft trykk også?
Otis Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Dekktrykk kan nullstilles via idrive. Mulig at lysene kan justeres med skruer på toppen av lyktene?
lagunilla Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Når du skrur på tenning. Går lysa opp og ned? Når jeg skulle godkjenne bilen måtte jeg heve bilen min (coilovers). Men likevel fikk jeg mangel på lysjustering, at det var for høy. Så med andre ord prøv å justere lysa dine litt opp.
Christian Bjørstad Skrevet Desember 17, 2013 Skrevet Desember 17, 2013 Jeg har nå senket min e91, men etter jeg senket den, så lyser lysene rett i bakken, og får opp rød feil mld på dekk trykk. Fikk høre at det sitter nivå sensor på bilen som skal regulere lysene etter vekt osv, stemmer dette? evnt hvordan fikser man dette? snakk om en: E91 318d 2006mod Takk på forhånd bytta du kun fjærer? var dette mye arbeid? jobber som maskinist, men har aldri skrudde noe spesielt på bil ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå