Gå til innhold

Hvordan får jeg gule reflektorer på E39 facelift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett det på fler, men her er det eneste bildet jeg fant som det kom skikkelig frem på!

Jeg vil altså ha GULE fulltlys reflektorer.. Noen som har noen ide om hvordan jeg får ordna det?

8cs5ncpwxhme8zt8cbkx.jpg

Skrevet
vi snakker gul folie over glassene inni :)

Problemet er jo bare at jeg ikke har glass inni der;)

Skrevet

Jeg har forresten DEPO lykter, men de er "like" inni som faceliftlyktene, som heller ikke har glass forran reflektor;)

Skrevet

Du kan lakkere reflektorene gul også. Men vet ikke hvor varmt det blir inni der, og om du dermed må ha spesiallakk. Men er hvertfall flere som har gjort det her inne.

Skrevet

Ja, er jo glass forran hele lykta, men skal jo ikke ha hele gul, bare fulltlysa.. Lakkerer gjærne reflektorene jeg, om noen kan fortelle meg hvordan lakk jeg skal bruke? :)

Skrevet
Ja, er jo glass forran hele lykta, men skal jo ikke ha hele gul, bare fulltlysa.. Lakkerer gjærne reflektorene jeg, om noen kan fortelle meg hvordan lakk jeg skal bruke? :)

Hva om biltema sin lakk, den tåler jo opp til 600C?

Skrevet

er helle lykter på bildet ditt ser det ut som, der er det glass forran full lys.

blir ikke like pent å lakkere reflektor.

Skrevet

For det første er det ikke glass på facelift lampene.

For det andre er det IKKE lov med gul folie/lampe.

For det tredje, kan man ikke lakkere lampene innvendig(!), er dere helt på bærtur?

Det du ser er "Yellow Xenon H7" pærer. Disse er knallgule og reflekterer gult innvendig.

Enkelt og greit.

Skrevet

Du som er på bærtur hvis du tror det på bildet er xenonpærer.

Hvorvidt det er lovlig, er én ting. Det er uansett dette TS ønsker, og da sier vi mulighetene.

Skrevet

"Er det mulig?" :applause:

Du må jo være stokkdum. Han vil jo ha gule reflektorer. Må man foliere eller lakkere for å få det til?

Her er mine i blå. Reflekterer dårlig pga blits.

Utennav2n_zps0ae7adf4.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...