Thundercoil Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Tror du bare skal slutte å skrive i denne tråden. Du tenker kanskje at det er jeg som er dum, men du setter deg selv i et negativt lys, angående intelligens.
lagunilla Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Ingen grunn til å krangle over nett. Ha en god kveld!
Thundercoil Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Her kan du se en lakkert reflektor, da med spesiallakk som tåler varme. Skal selvsagt ikke grunning og pussing til, men en transparent og tynn lakk, skal ligges over som en film. Enig i at det er tåpelig å krangle over nett for slike filleting, men vanskelig å la være når du fortsetter å provosere. Klarer vanligvis å begrense meg, men du klarte å trakke på en nerve.
E30TurboTouring Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Det er vanlig å bruke lakk beregnet for glass, her er en diy til e46 men er poenget er vel det samme. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=757907
lagunilla Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Spørsmålet er jo om det er lov her i landet da En gang da e39 var ny (2002-3) ble fattern stoppa og ble bedt om å fjerne angel eyes ringene på stedet. Da kan du tenkte deg med de lampene per idag.
m520 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 For det første er det ikke glass på facelift lampene.For det andre er det IKKE lov med gul folie/lampe. For det tredje, kan man ikke lakkere lampene innvendig(!), er dere helt på bærtur? Det du ser er "Yellow Xenon H7" pærer. Disse er knallgule og reflekterer gult innvendig. Enkelt og greit. det jeg lurer på da er om du er helt på bærtur! jeg gir FAEN i hva som er lov. Å det er IKKE gule pærer som gjør fargen, for jeg handla sånne pærer å satte i, men det syntes ikke! slutt å vær så jævla påståelig på mine tråder når du tydeligvis IKKE har peiling. kommer frem her at det jeg må gjøre er å lakkere reflektorene å ikke bytte pære!
m520 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Noen som gidder å finne en link til spray jeg kan bruke for å lakkere reflektorer? Jeg er redd for at om jeg skal finne noe, blir det enten feil farge eller at det ikke vil sitte.. Takk for mange gode svar i tråden!
E30TurboTouring Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Noen som gidder å finne en link til spray jeg kan bruke for å lakkere reflektorer? Jeg er redd for at om jeg skal finne noe, blir det enten feil farge eller at det ikke vil sitte..Takk for mange gode svar i tråden! Denne gjør sikkert jobben. http://www.ebay.com/itm/VANS-Yellow-Len ... e4&vxp=mtr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå