Gå til innhold

Hvordan får jeg gule reflektorer på E39 facelift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du bare skal slutte å skrive i denne tråden. Du tenker kanskje at det er jeg som er dum, men du setter deg selv i et negativt lys, angående intelligens.

Skrevet

Her kan du se en lakkert reflektor, da med spesiallakk som tåler varme.

Skal selvsagt ikke grunning og pussing til, men en transparent og tynn lakk, skal ligges over som en film.

dwluumxip30vnvwhyyub.jpg

Enig i at det er tåpelig å krangle over nett for slike filleting, men vanskelig å la være når du fortsetter å provosere. Klarer vanligvis å begrense meg, men du klarte å trakke på en nerve.

Skrevet

Spørsmålet er jo om det er lov her i landet da :lol:

En gang da e39 var ny (2002-3) ble fattern stoppa og ble bedt om å fjerne angel eyes ringene på stedet. Da kan du tenkte deg med de lampene per idag.

Skrevet
For det første er det ikke glass på facelift lampene.

For det andre er det IKKE lov med gul folie/lampe.

For det tredje, kan man ikke lakkere lampene innvendig(!), er dere helt på bærtur?

Det du ser er "Yellow Xenon H7" pærer. Disse er knallgule og reflekterer gult innvendig.

Enkelt og greit.

det jeg lurer på da er om du er helt på bærtur! jeg gir FAEN i hva som er lov. Å det er IKKE gule pærer som gjør fargen, for jeg handla sånne pærer å satte i, men det syntes ikke! slutt å vær så jævla påståelig på mine tråder når du tydeligvis IKKE har peiling. kommer frem her at det jeg må gjøre er å lakkere reflektorene å ikke bytte pære!

Skrevet

Noen som gidder å finne en link til spray jeg kan bruke for å lakkere reflektorer? Jeg er redd for at om jeg skal finne noe, blir det enten feil farge eller at det ikke vil sitte..

Takk for mange gode svar i tråden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...