pautomagi Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Tar nok turen jeg også Selv om bilen er litt work in progress enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Detta blir kult, gleder meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Ikke mange dagene igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Noen som kjører fra/forbi Sørlandet? Hadde vært gøy å kjørt sammen opp. Vet iallfall at vi er 2fra Arendal som skal. Så hadde vært morro med fler. Vi kjører fra harebakken i Arendal, så da er det jo bare for folk å hive seg med. Tenker også at vi eventuelt hiver oss med telemark og Vestfold folk som skal oppover på veien Klokkeslett fra harebakken kommer. Har dere andre fra Telemark og Vestfold noen steder og klokkeslett dere reiser fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Kan slenge meg med på kjøring fra arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Hvor skal folk overnatte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Gleder meg til dette, blir nok utrolig mye fint å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Noen fra stavange området som skal bortover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 kjører nok fra Tønsberg i 10 tiden regner jeg med Matsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Håper være blir bra, men kommer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Høres bra ut Glenn vi blir noen stykker som reiser fra telemarksporten ca 09.00.. Hva tenker du om ferja da Glenn ? Kommer du deg på? Det er iallfall flere som tenker å prøve å komme seg på lastebil dekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Har ekstremt lyst til å dra, men veit ikke om klutsjen er helt enig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Jeg og en kompis triller nok fra stavanger i morra en gang. Ser dere en sliten e36 coupe på veien, er det bare å hilse å eventuelt stoppe for en prat (noe som er merkelig med det bildet men + den er litt lavere framme nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Høres bra ut Glenn vi blir noen stykker som reiser fra telemarksporten ca 09.00.. Hva tenker du om ferja da Glenn ? Kommer du deg på? Det er iallfall flere som tenker å prøve å komme seg på lastebil dekket Satser på at ferja går bra, tok ferja over ved Molde uten problemer ikke mange som er lavere enn meg for tiden trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Det er bra glenn da sees vi jo i morra Til dere som skal kjøre E18 fra stavanger/Kristiansand og oppover så reiser vi fra Arendal(harebakken) kl :07.00 Så det er bare å hive seg med. Eller telemarksporten kl : 09.00 Vi reiser på slaget. Så vær der litt før gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå