koll Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Etter salget av min tidligere E34 ble savnet etter egen bil for stort etter kjøring av firmabiler. Da jeg var 11 år gammel var vi en sommer på Mallorca, hvor vi satt på en resturant nede ved en brygge. Mens vi satt der kom det en le mans blå e46 cab kjørende, og parkerte rett foran oss. Jeg ble enig med meg selv at det var den fineste bilen jeg noen gang hadde sett. Akkurat det har nok brent seg litt fast i bakhodet, og det var klart at bilen jeg skulle ha nå måtte være en E46 Cab eller Coupe. Nå er jeg en fornøyd eier av en 325 cab, 2002 mod med ca 85000km på telleren, noe som jeg som km-nazi setter stor bris på Bilen er riktig nok ikke blå, men titansilber. En ren farge jeg synes kler bilen ganske godt Denne ble kjøpt av ett voksent par 5 min fra hvor jeg bor. Disse har eid bilen siden 2004, og hatt denne som en nr. 2 i garasjen, noe jeg også kommer til å gjøre. Det er en orginal M-tech på både utsiden, innsiden og undersiden, med utstyr som bla. el. stoler m/ minne, regnsensor, ryggesensor, xenon, mltf. ratt etc. Planer: CSL felger - Done CSL bakluke - bestilt M3 sidespeil - bestilt Senkeskåler foran - Done Dynavin spiller Iphone dockin Carbon splittere ? Eisenmann 2x70 bakpotte 12 mm spacere foran - Done Starter med å legge ut noen crap mobilbilder. Så kommer flere i morgen når jeg får satt på Csl felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 grattis med flott bil, liker planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Takk du, tror det blir bra selv Eneste jeg er litt usikker på er Csl bakluken, om den blir kul eller om den vil bryte de ellers rene linjene som e46 cab har. Men nå er den bestilt så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Ser ut som en ganske så pen bil. Er det originale M3-speil du har kjøpt, eller M5-lignende? Visst det er sistnevnte kan du bare sende de tilbake igjen med en gang. Vil også foreslå grålige (ikke klarglass) blinklys foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 tror det kommer til å rigge bra med CSL-luke på cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Ser ut som en ganske så pen bil. Er det originale M3-speil du har kjøpt, eller M5-lignende? Visst det er sistnevnte kan du bare sende de tilbake igjen med en gang. Vil også foreslå grålige (ikke klarglass) blinklys foran. Takk Hva er forskjellen på de? Er M3 jeg har bestilt, håper jeg nå Ja er litt enig, men har ikke funnet en mellomting jeg liker. De jeg har funnet til nå synes jeg blir for mørke igjen. Har bestilt blanke blinklyspærer slik at jeg slipper det oransje skjæret, så får jeg se hvordan det blir med det i første omgang. Men ser ikke bort i fra at det må noen litt møkere på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 tror det kommer til å rigge bra med CSL-luke på cab Får virkelig håpe det Var ikke akkurat billig den luka for cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 De speilene som GS, Koed og de fleste selger som M3-speil er endel høyere enn de originale, og ser ikke så pene ut som originale M3-speil. Jeg hadde først uoriginale på min, men fikk heldigvis tak i originale. Edit: her ser du forskjellen: Samt litt her: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=665395 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Se der ja, da må jeg nok sende dem tilbake. Bestilte fra koed så det var jo dritt! Men greit å vite sånn at jeg ikke betaler for lakkering også, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 ikk på de nye felgene i dag. Må si meg fornøyd! God fit bak, kant i kant med hjulbuen Må dog ned i dekkstr. da den subber som et uvær. Står på 265, så må nok ned til 245. Ellers må jeg ned litt foran, samt litt ut med felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Subber helt ekstremt bak, så tenker det vil hjelpe med litt smalere dekk bak(?) Litt grønn på området Noen som har peiling på hva som kunne vært bra? Kjører 265/30 nå på 9,5" bakfelg. Kan 245/30 være en idé? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Originale CS/CSL-felger du har kjøpt? (CS er 8x19, CSL er 8,5x19 foran, like bak) De har isåfall for lavt innpress (27) og du må kompensere med smalere dekk ja. Må nok ned i 245/35 evt 235/35 samt valsing for å bli kvitt subbinga. Konge bil btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Gratulerer med nydelig bil! Hvordan føler du draget i 325'en er? Vurderer selv en E46 coupe/cab 325-330 snart.. Ble helt konge med CSL felgene. Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå