Gå til innhold

E46 325Ci M-SPORT - SOLGT!

koll
 Share

Anbefalte innlegg

Etter salget av min tidligere E34 ble savnet etter egen bil for stort etter kjøring av firmabiler.

Da jeg var 11 år gammel var vi en sommer på Mallorca, hvor vi satt på en resturant nede ved en brygge. Mens vi satt der kom det en le mans blå e46 cab kjørende, og parkerte rett foran oss. Jeg ble enig med meg selv at det var den fineste bilen jeg noen gang hadde sett. Akkurat det har nok brent seg litt fast i bakhodet, og det var klart at bilen jeg skulle ha nå måtte være en E46 Cab eller Coupe.

Nå er jeg en fornøyd eier av en 325 cab, 2002 mod med ca 85000km på telleren, noe som jeg som km-nazi setter stor bris på :P

Bilen er riktig nok ikke blå, men titansilber. En ren farge jeg synes kler bilen ganske godt :)

Denne ble kjøpt av ett voksent par 5 min fra hvor jeg bor. Disse har eid bilen siden 2004, og hatt denne som en nr. 2 i garasjen, noe jeg også kommer til å gjøre.

Det er en orginal M-tech på både utsiden, innsiden og undersiden, med utstyr som bla. el. stoler m/ minne, regnsensor, ryggesensor, xenon, mltf. ratt etc.

Planer:

CSL felger - Done

CSL bakluke - bestilt

M3 sidespeil - bestilt

Senkeskåler foran - Done

Dynavin spiller

Iphone dockin

Carbon splittere ?

Eisenmann 2x70 bakpotte

12 mm spacere foran - Done

wpewwi1ypx4qnynxn8h7.jpg

Starter med å legge ut noen crap mobilbilder. Så kommer flere i morgen når jeg får satt på Csl felgene :)

77u8b07ufwtimv3iwscb.jpeg

pben5wgzjjcb25qkdbtm.jpg

br4cmevgcgntd3eg2kjp.jpg

wvy1wsqn7m3bhtu9vya4.jpg

io855wwr42c2fj6a08mo.jpg

6wvfkys5g9sh3rnmfdhz.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk du, tror det blir bra selv :) Eneste jeg er litt usikker på er Csl bakluken, om den blir kul eller om den vil bryte de ellers rene linjene som e46 cab har. Men nå er den bestilt så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en ganske så pen bil. :)

Er det originale M3-speil du har kjøpt, eller M5-lignende? Visst det er sistnevnte kan du bare sende de tilbake igjen med en gang. :)

Vil også foreslå grålige (ikke klarglass) blinklys foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en ganske så pen bil. :)

Er det originale M3-speil du har kjøpt, eller M5-lignende? Visst det er sistnevnte kan du bare sende de tilbake igjen med en gang. :)

Vil også foreslå grålige (ikke klarglass) blinklys foran.

Takk :)

Hva er forskjellen på de? Er M3 jeg har bestilt, håper jeg nå :P

Ja er litt enig, men har ikke funnet en mellomting jeg liker. De jeg har funnet til nå synes jeg blir for mørke igjen. Har bestilt blanke blinklyspærer slik at jeg slipper det oransje skjæret, så får jeg se hvordan det blir med det i første omgang. Men ser ikke bort i fra at det må noen litt møkere på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikk på de nye felgene i dag. Må si meg fornøyd! God fit bak, kant i kant med hjulbuen :) Må dog ned i dekkstr. da den subber som et uvær. Står på 265, så må nok ned til 245. Ellers må jeg ned litt foran, samt litt ut med felgene :)

auogrjmks0h990toy0te.jpg

yofcouj2txbi839rly5f.jpg

thkvvegg8up0kwn30ijd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subber helt ekstremt bak, så tenker det vil hjelpe med litt smalere dekk bak(?) Litt grønn på området :P Noen som har peiling på hva som kunne vært bra?

Kjører 265/30 nå på 9,5" bakfelg. Kan 245/30 være en idé? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originale CS/CSL-felger du har kjøpt? (CS er 8x19, CSL er 8,5x19 foran, like bak)

De har isåfall for lavt innpress (27) og du må kompensere med smalere dekk ja. Må nok ned i 245/35 evt 235/35 samt valsing for å bli kvitt subbinga.

Konge bil btw! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...