Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, kan absolutt ikke klage på elementet :)

Men nå har det faktisk vært dødt siden det kom inn i bilen (7mnd)

Jeg trodde den sprengte pga papplyd, men det viste seg at det var Harman/Kardon subben (2 stk 6x9") som røk/plutselig ikke taklet volum og CV subben har nok ikke virket i det hele tatt, på en god stund.

Så det er på høy tid å få det opp igjen!

Nå har jeg kjørt over en måned med H/K subben demontert, så det er pissdårlig lyd i bilen.

Deprimerende når man skal kjøre en stund.

Står at forsterker kommer ca 15. Okt. Det gjenstår å se...

Men den er nå på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren kjørte alene til babyshower i dag og klarte å ødelegge en CSL felg bak.

Den er så skadet/oppspist, hele veien rundt, at den bør sveises og slipes til igjen. Kan ikke sparkle og avbalansere. Hehe.

 

Så da måtte man handle nye.

 

 

post-49688-0-30503600-1381695072_thumb.j

 

Specs:

19" i Hyper Silver

8,5" foran, ET35

9,5" bak, ET27

 

Tenkte å kjøre 215/35-19 foran og 235/35-19 bak. Pluss litt valsing.

 

Kommer på til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp. Ble der. Beste innpresset jeg fant.

På bmautosport hadde de ET18 og ET20, eller ET40 og ET45.

Men de på ebay var det som sagt ET35 og ET27. Midt i blinken for meg, som pleier å space felgene ut ca. der.

 

Ender på rett over 7K fra UK, så det er jo ganske greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe de ser bra ut på bilen også. Bilder kan jo lyge, så er ikke sikkert de er like. Har sett en del stygge CSL kopier, som ser litt firkantet ut i eikene, om man kan kalle det for det. Haha.

 

Fikk mail av selger i dag. Det var feil frakt til Norge, så de ville gjerne ha 850,- til. Hehehe. Synes de burde tatt det på egen kappe når det er de som har oppgitt feil priser, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det sto "eco shipment £15" og det var det jeg betalte.

Så sa de at det var feil og at det kostet £100, så måtte overføre £85 til via paypal.

Da blir det vel ca 8k totalt (inkludert frakt og moms)

Men de hadde også express delivery til £150, men det er lite vits i når de ikke skal på før til våren igjen. Hehe

Edit: I dag ble kompressor betalt ferdig, forresten :) Bare software igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei på Dynavin, men det er ikke bare bare. Får litt signal, men ikke sterkt nok.

Alt funket derimot når jeg brukte mini jack til phono kabel og på telefonen.

Det funket ikke med iPhone, men med Sony android telefon spilte den. Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei på Dynavin, men det er ikke bare bare. Får litt signal, men ikke sterkt nok.

Alt funket derimot når jeg brukte mini jack til phono kabel og på telefonen.

Det funket ikke med iPhone, men med Sony android telefon spilte den. Merkelige greier.

Okei, har org spilleren i min. Hatt lyst og sette i en kasse, så det skal dunke litt mer. Men da har jeg bare lest og sett at du måtte ut den orginale med en skam harry cd-spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så må du ha en linjekonverter!

Da kobler du deg inn på en av høyttalerne i hattehyllen og låner signal. I tillegg trenger boksen strøm og jord, men det kan du bare koble sammen med strøm og jord til forsterkeren. Da vil boksen også simulere innfall/remote og slå på forsterkeren, så snart den oppdager lydsignal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...