Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Goodyear og michelin er jo ganske brede, så det subbet faktisk mer enn med varrstoen :P Skulle liksom få 13-15mm mer plass. Hadde mest lyst på 265 men turte bare ikke før svensketuren. Måtte fjerne gummien i leppen og valse mer.

Har Varrstoen på lur, men har ikke tenkt å selge dem. Hvert fall med det første.

Ellers må jeg si takk, igjen! :)

Luken kostet rundt 7,8K, mener jeg. Etter rabatt hos Koed. Lakk var 3,6K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodyear og michelin er jo ganske brede, så det subbet faktisk mer enn med varrstoen :P Skulle liksom få 13-15mm mer plass. Hadde mest lyst på 265 men turte bare ikke før svensketuren. Måtte fjerne gummien i leppen og valse mer.

Har Varrstoen på lur, men har ikke tenkt å selge dem. Hvert fall med det første.

Ellers må jeg si takk, igjen! :)

Luken kostet rundt 7,8K, mener jeg. Etter rabatt hos Koed. Lakk var 3,6K

Du får si ifra hvis du har tenkt til det en gang i fremtiden da! :D Hvis jeg velger å beholde e46'n så må jeg ha nye felger til 2016 oppsettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremme er vell ingen problem? Fjernet du driten inni hjulbue selv? Skal til med det samme selv nå :)

Jepp. Det er noe møl, men det går. Brukte nebbtang med vinklet spiss og knipetang. Gummien var litt sprukket på midten av hjulbuen, så klarte å dele den helt, løfte den og lirke hele lissen ut med fingrene.Eller, den røk noen ganger, men samme prinsipp :P Tok litt over en time pr. side, men folk har rapportert opptil 3 timer pr. hjulbue. Hehe. Kommer helt an på bilen din og standen på limen. Håper du er heldig :) Og fremme er det bedre plass, ja!

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...