Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er vi to. Har vært innom alt fra mustang til dodge, chevrolet, pontiac, plymouth, til 1,2,3,5,7, Z4 og 8-serie, til e-golf, til tesla, E92 335i, E92 M3. Helt totalt forskjellige biler. Er en vaskekte vinglepetter. Men det er ikke tiden for å bruke 500-600K på bil. Vil holde meg rundt der jeg er nå, uten lån og masse penger på dilldall. Da er E39 midt i blinken. Finne en som er ferdig stylet og dullet med. Forsikring blir nesten halvert, selv med dobbel kjørelengde osv. Forhåpentligvis sparer jeg en god del tusen i mnd. E36en blir skikkelig budsjettbygg, men litt utskeielser blir det nok, av og til :P

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser den. Men E39 er fantastiske biler, savner de skikkelig! Budsjettbygg er ikke alltid lett nei.. Skulle bruke lite penger på E36'en min selv, og har allerede brukt over 25000 på den :lol: Men anlegget står for nesten halvparten av det, og bilen skal bare brukes opp mens jeg sparer :) Har EU i over ett år til, så er greit mtp bruksverdien.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser den. Men E39 er fantastiske biler, savner de skikkelig! Budsjettbygg er ikke alltid lett nei.. Skulle bruke lite penger på E36'en min selv, og har allerede brukt over 25000 på den :lol: Men anlegget står for nesten halvparten av det, og bilen skal bare brukes opp mens jeg sparer :) Har EU i over ett år til, så er greit mtp bruksverdien.

 

Såpass allerde, ja! Baller på seg. Bensinpumpen tok kvelden på min i går, så blir litt ekstra kroner der også. Men den får bare stå parkert til over ferien :P 

 

Gjør som du sier, kjøp deg en bil som fanger øyet ditt, som er ferdig stylet med M-fangere så har du noe du kan kjøre rundt i som er billig og ser bra ut :)

 

Satser på jeg finner en bra en :) Det blir nok ikke så billig mtp drivstoff (blir ikke 520i eller d), men tviler på at summene jeg bruker på dilldall, lån og vedlikehold overgår driftskostnadene på en E39. Da skal det være alvorlige feil, hver eneste måned. Haha. Kjenner jeg meg rett, blir det nok pittelitt lakk og rustfiks og solfilm, om det mangler. Ellers blir det å holde den som den er. Skal også prøve å holde meg til originale m-sport felger. Blir spennende dette her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen kommet hjem fra verksted. Det ble et par tusen mer enn avtalt, men så fant de en ting som ikke er så kult å kjøre med :P

 

Det ble byttet motorfester, girkassefester, støttestag (med bolter og foringer) til eksosanlegg,) og hardykobling. Så nå er bilen hakket tightere :)

 

Nå gjenstår det bare å ta de to rustboblene mine, så legges bilen på finn. Jeg reiser om en ukes tid og er borte i et par uker, så den siste innspurten blir tatt i september. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm :(

 

Blir lagt på finn as we speak. 

Enten klar i september, eller nå (til redusert pris) dersom kjøper vil fikse rusten selv. 

foreløpig 11 visninger på 1 minutt. Sikkert noen som får e-post når kriteriene møtes :P

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjeldent at noe slikt dukker opp, så da er det vel alltid noen som tenker de må være raske :) 
La ut min forrige E36 325 Coupe ut på finn når jeg reiste offshore, etter 14 dager når jeg kom hjem hadde jeg nærmere 30 henvendelser på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...