Brommer Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 (endret) Hei, da har jeg gått for e46 320i 99mod, som førstegangs bil. Har nå hatt bilen i 2 mnd og er veldig fornøgd. Har enda ikke prøvd den "ordentlig" enda. Da det foreløpig bare er lærekjøring Men oppkjøring er bestilt 08.00 dagen jeg blir 18 Men legger nå ut noen bilder og litt av planer frammover Planer: (o) Bestilt: (-) Montert: (x) - Sportsinterriør (x) - M-tech 2 styling (o) - Nye felger (x) - Senking (x) - Ny spiller (x) - Nye sommerdekk (x) - Alu pedalset (x) - Carbon lister (x) - Ny girkule (x) Men legger her ut noen bilder av bilen, slik den er nå Flere bilder kommer! Endret April 5, 2015 av Brommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Ser bra ut Kommer til å bli enda bedre med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Fekk gjort litt i går kveld. Så her er en liten update Før: Her er og bilde av nye spilleren som er montert. Med org lister Etter: Carbon Reiser mest sansynelig å henter meg skinn sportstoler og bakseter i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Fint fint Blir bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Fint fint Blir bra med planene Takk, takk Ble en god vask innvendig i dag og. Livet er hardt når man bare sitter å ser på bilen, mens en etter en får lappen mens jeg venter på å bli 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Da blir det ikke sportsstoler... var oppe for å hente de i går. Og da hadde de mer en dobblet prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 oii da :/ kiipt , men du finner sikkert noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 oii da :/ kiipt , men du finner sikkert noen andre Håper det Får eg en god pris, kjøper eg Men hva synes folk om Vertini Riviera (replica) på e46? Vurderer å gå til innkjøp av desse Og folk synest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Tror nok det blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Da har jeg brukt kvelden på å montere midtarmlene framme Betalte utrolig nok 300,- for 2 strøkne armlen og en midt konsoll Bilder kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Lite som skjer her nå. Men venter fremdeles på å bestille felg, ettersom jeg ikke har helt bestemt meg. Har og blitt mer og mer sugen på justerbart senkesett, noen som vet om Supersport Evolution er bra? Flere butikker som har tilbud på dette nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Noen som har bilder av BBS LM (replica, etc gs silvertrack) i 17" og 18"? Stor takk til den som har det... Har lett over alt etter bilder med 17" på e46 sedan. Vurderer å gå til innkjøp av enten GS silvertrack eller GS raptor? Og kommer an på hvilken dim jeg velger. Har problem med senior her i huset som mener 18" vil ødelegge bilen med tanke på komfort og kjøreegenskaper. At jeg dermed bør gå for maks 17". Er en 99, e46 320i, med orient blau lakk, det skal stå på. Noen som har noen innspill? Evnt andre felger. Takker for alle tanker og meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Jeg hadde 19" på min E46 sedan, med 235 foran og 265 bak. Gikk helt fint det. Fortsatt kjørekomfort i massevis. Ta en titt i tråden i signaturen min:) EDIT: Kanskje vente til bildeserveren er oppe igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Jeg hadde 19" på min E46 sedan, med 235 foran og 265 bak. Gikk helt fint det. Fortsatt kjørekomfort i massevis. Ta en titt i tråden i signaturen min:) EDIT: Kanskje vente til bildeserveren er oppe igjen.. Takker for svar Skal sjekke ut bilen din, vet du når bildeserveren er oppe igjen? Hva slags felger hadde du? Noen som vet om plasser en kan få tak i 18" BBS lm replica, føler de 17" på gs, ser sååå små ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Disse har mye fint. Mange her inne som er fornøyd med service/felger derifra. http://www.bmautosport.co.uk/showroom/i ... _23_155_31 Ville gått for noe mer kreativt enn LM replica da. "Alle" hadde/har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå