Brommer Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Akuratt nå står GS raptor øverst på listen... Så får se hva det blir til... Akuratt her jeg bor er det ikke mange av LM på E46.... https://www.google.no/search?q=vmr%20gu ... B500%3B313 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Synest du burde gå for LM18", 17" felgene av LM ser så frytelig stusselige ut, uansett hvilken bil de sitter på. Klart det er mange som har dem, men det er jo det jammen meg en grunn til også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Synest du burde gå for LM18", 17" felgene av LM ser så frytelig stusselige ut, uansett hvilken bil de sitter på. Klart det er mange som har dem, men det er jo det jammen meg en grunn til også. Problemet er at jeg kunne tenkt meg å handle innenlands. Og jeg finner ingen plasser der 18" LM replica selges :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk#205 ... 9,99_12741 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk#205 ... 9,99_12741 Njaaa, var ikke så ivrig på 19". Skal være en bruksbil og, i tillegg er jeg student. Men takker for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Den linken funket dårlig. Prøvde å linke til hypertrack`ene i 19" hos gs. GS performance D22 og D44 er jo knallfine også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Den linken funket dårlig. Prøvde å linke til hypertrack`ene i 19" hos gs. GS performance D22 og D44 er jo knallfine også! Ja, liker hypertrack bedre en silvertrack... Av en eller annen grunn klarte jeg ikke finne hypertrack? Har sett litt på D22 og D44, er litt utenom det vanlige og liker disse ganske godt igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 hypertrack`ene har gått ut. Jeg kjører på de i 19 Men jeg hadde kjørt på D44 om de var til salgs da jeg kjøpte mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Takker for svar Har funnet ut at 17" blir for smått... Og har funnet greie BBS LM (replica), med 225/40-18", 8" ET 35. Blir enten disse eller GS raptor, 225/40-18", 8,5" ET40. Må jeg space ut vist jeg setter på Supersport black evo? Gjelder det begge felg typene? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Brom, brom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Jeg har kjørt med LM reps 19" ET40 foran og ET46 bak med Supersport Black Evo coils på E46 sedan. Ingen behov for å space der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Då var felger bestilt Håper eg får dei før Fredag Interaction b9 (lm replica) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Da har bilen fått seg en "shining" innvendig, og er klar til vask, polering og montering av nye felgane (som forhåpentligvis kommer i morgen). Så er jeg klar til oppkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Da var dagen over... Og alt gikk som håpet Felgene var komt, og oppkjøringa gjekk etter planen Så da ble det naturligvis en del kjøring i dag/kveld, og er nettopp kommet hjem for natta. Ellers har bilen fått vesentlig bedre kjøreegenskaper etter bytta av felg og dekk Var litt regn i luften og litt støv i dag, så blir nok ENDA en "shining" i morgen Flere bilder kommer i morgen, om været holder Men her er nå ett Meninger om valg av felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Hei, var i Bergen onsdag og kjøpte meg høgtaler pakke hos gsbildeler. Hertz dieci pakken. Monterte på ene siden bak og framme, men problemet er jo at det orginale anlegge spiller vesentlig bedre, har fått bekreftet dette av samtlige jeg har spurt. Skal det være sååå dårlig, er org anlegg jeg har med eonon spiller, ikkje HK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå