Brommer Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Hei, var i Bergen onsdag og kjøpte meg høytalerpakke hos gsbildeler. Hertz dieci pakken. Monterte på ene siden bak og framme, men problemet er jo at det orginale anlegge spiller vesentlig bedre, har fått bekreftet dette av samtlige jeg har spurt. Skal det være sååå dårlig? Jeg har eonon spiller, som vist tidligere i tråden... Takker for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Hei, lenge siden sist nå. Men grunnet mye tull på skulen, russebil og lite penger har det gått litt tregt. MEN;- Har kjøpt m-tech2 fanger som ligger klar til lakkering. - Har fått på bbs lm'stylish felger. - Har bestilt scorpion effetkanlegg fra koed. - Fått plastidippa grillen svart. Skal gjøre det med vinduslistene nå i veka. Så bedre blir det, forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Går sakte men sikkert fremover... - Har plastidippa grillen svart - Foliert vinduslistene i matt svart - scorpion effektanlegg montert - coilovers bestilt Bilde kommer til veka, når coilovers er montert Ser fram til gatebil om 2 uker Militæret 6. August, så bilen skal lagres inne i eit år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Var og hentet svart skinn sportsinteriør i dag. Var overaskene strøkent, men litt vask og pleie blir det som nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Dette var jo en pen bil.. Pøs på med bilder. Fikk du svar angåendes anlegget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Dette var jo en pen bil.. Pøs på med bilder. Fikk du svar angåendes anlegget ditt?Takk takk... sendte det inn igjen.. var ikke verdt å ha... skal få tatt noen bilder når jeg monterer setene... står til lagring nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Blir bra med planene dine, denne Hadde jeg vært deg, hadde jeg lakkert grillen blank svart framfor matt. Kjør på med masse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Blir bra med planene dine, denne Hadde jeg vært deg, hadde jeg lakkert grillen blank svart framfor matt. Kjør på med masse bilder!Fortsatt på påskefjellet... reiser hjem i morgen (søndag) så satser på litt mer da...På bildet over her, var grillen plastidippet i "Gun metal". Ettersom jeg hadde litt til overs etter jeg dippet felgene... Dippen er nå fjernet på felger og grill... men grillen er nå dippet i svart (matt). Så en god del bedre ut en på dette bildet... Så enig med deg der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Åja, daså! Ja, så litt blass ut på bildet der.. Men om det var grå, så gir det mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Orginal høytalerene i e46 er faktisk veldig gode. Har du navi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Orginal høytalerene i e46 er faktisk veldig gode. Har du navi?Har Eonon (D5113 tror jeg)Veldig fornøgd med lyden i bilen. Har ikke kjøpt kart enda til navien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Det får du tak i på ebay. Tror jeg betalte 20-30 dollar for hele europa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Ok, spørs om jeg ikke må innom ebay i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Er vel igo du også har til kartprogram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Er ikke sikker på hvilket kartprogram som er på spilleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå