FritzP Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Du får ny originalturbo fra Tyskland for under 11000,- +mva og frakt.
Alpejohn Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 IKKE kjøp overhalt turbo. Det finnes ikke originale deler å få fra garrett til disse, så derfor består disse ofte av en delvis original turbo, bygd opp med kina hjul. Dog, å kjøre 600m med en total havarert turbo synes jeg var modig.. Er de så dårlige de som er overhalt at det ikke er noe og satse på da? Gs selger jo alternativ vare som er ca 6200,- billigere en orginal til min for eksempel.. Kan da ikke være så dårlig? Og på ebay.de, et lite utklipp fra en annonse: Vi tilbyr 100% originaler turbolader med 12 måneders garanti, som ble restaurert til de høyeste standarder komplett med originale deler og testet.For hver turbolader får du: - En balansering log - - En faktura inkludert GoGreen Nå skal en ikke ta alt på ebay for god fisk selvsagt.. Men det må da finnes bra alternativer billigere en 18000,- ?
2000Touring Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Sjekk disse 3: http://invenit.mamutweb.com/ http://www.gikturbo.no/ http://turbopower.no/ Er vel original Ny Garrett som gjelder, så da er det bare snakk om å finne ut hvem som leverer denne til gunstigst pris...
brevik89 Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 ble ny orginal Garrett turbo i bilen min
TRF Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Alpejohn; Det lover jo dårlig når det lyves i annonsa da. Garrett leverer ikke deler til disse turboene løst. Så hvor får dem komp hjul og eksoshjul (og dermed aksel) ifra? Jo kina. Lageret kan være originalt, men det er vel det eneste (fordi samme lager finnes i non vnt turboer)
Alpejohn Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Alpejohn;Det lover jo dårlig når det lyves i annonsa da. Garrett leverer ikke deler til disse turboene løst. Så hvor får dem komp hjul og eksoshjul (og dermed aksel) ifra? Jo kina. Lageret kan være originalt, men det er vel det eneste (fordi samme lager finnes i non vnt turboer) Leste på gik sine sider også at det ikke var anbefalt og kjøpe overhalt.. Men de er jo svartens dyre nye..
brevik89 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 takk for tips folkens, fant turboene som lå ut på finn ja:)) men kjøpte ny turbo på gs, hentet bilen heim i dag etter turbobytte og full service på motor og bilen på gs trondheim:) takker gammeleier for en liten andel i utgiftene på disse:))
Alpejohn Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 18000,- ? Jeg sendte mail til gik, turbopower og diesel-et eller annet som ble nevnt tidligere og spurte på pris til min, min koster 18000,- på GS, men de kunne tilby helt ny til 11500,- inkl pakningsett og pinbolter, eller til ca 9000,- for kun turbo. En av dem kunne også levere fabrikkoverhalt orginal turbo til 7500,- + moms Så ble vertfall betydelig billigere om jeg trenger en gang
brevik89 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 betalte ikke 18000,- for turboen nei, fikk den ned til 14000 på gs da, men de byttet turboen og gjorde resten av jobbingen i tilegg da, måtte også demontere innsuget og rengjøre, da ble også glødeplugger og olje+ div filter byttet på motoren med det samme alle servicer fra forrige eier er følgt på gs også, så derfor fant jeg ut at d var best og fortsette med dette da så har papirer på at jobben er gjort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå