AlexZandero Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Hei alle sammen, Det har seg slik at jeg eier en bmw 328I E46 og hver gang jeg låser bilen så går alarmen av! Først så trodde vi kanskje det var noe feil i hjernen på bilen som måtte resettes, Så vi tok diagnose test på den og slettet alle feilene.. Deretter var ikke det noe feil der så vi trodde kanskje det var batteriet siden det har vært over 10 år gammelt og andre jeg kjenner har hatt samme problemet når batteriet har vært feil elektrisk at det har slått ut.. Men nå har jeg bytta batteriet og den uler fortsatt.. Hva i svarte granskauen er dette?! Jeg kan ikke låse bilen uten at alarmen går av før eller siden.. Vær så snill og hjelp.
Tore Diesel Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Vet ikke hvordan det er på E46, men på E36 bli plastdelen som føler på om dørene er igjen, slitt. Denne vil da utløse alarm, selv om døren fysisk er igjen. Var hvertfall slik på min E36.
Alpejohn Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Hvilken feilkoder var lagret? Ville tatt en diagnose til nå etterpå. Skal vel gå ann å lese ut hva som har utløst alarmen mener jeg og ha lest her på forumet tidligere.. Og som Tore Diesel sier, så har jeg lest flere med problemer pga dørene..
lagunilla Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Opplever det samme. Har ikke fått noe svar fra BMW. Du kan trykke to ganger på låseknappen for å "deaktivere" alarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå