Gå til innhold

En E30 M3 mindre i ålesund

Kurt L.
 Share

Anbefalte innlegg

Kan da umulig være noe gunstig å begynne å rette på dette. Ut i fra bildene i avisen så har bilen fått omfattende skader, hvis ikke den er rammeskeiv så vet ikke jeg :roll:

Er nok prisen eier må betale for å ha kjørt uaktsomt (hvis det er dette som er årasken da) med en slik sjelden bil...

Du bare har peiling på alt du?? Foreslår at du lukker nebbet ditt før du faktisk vet!!! Du bør passe litt på hva du skriver... Stor forskjell på uaktsom kjøring og ELENDIGE veier.

Han traff en kantstein og fikk sleng på bilen. Mista bremsene og traff en større stein i grøfta i ca 70km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan da umulig være noe gunstig å begynne å rette på dette. Ut i fra bildene i avisen så har bilen fått omfattende skader, hvis ikke den er rammeskeiv så vet ikke jeg :roll:

Er nok prisen eier må betale for å ha kjørt uaktsomt (hvis det er dette som er årasken da) med en slik sjelden bil...

Du bare har peiling på alt du?? Foreslår at du lukker nebbet ditt før du faktisk vet!!! Du bør passe litt på hva du skriver... Stor forskjell på uaktsom kjøring og ELENDIGE veier.

Han traff en kantstein og fikk sleng på bilen. Mista bremsene og traff en større stein i grøfta i ca 70km/t.

Det der er vel den offentlige storryen ja.....

Ang hastigheten tror jeg ikke du skal sette så mye penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...