No1coatings Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 Ja, er vell på tide å informere folk om at prosjektet fortsatt lever, men at hus prosjekt og jobb tar det meste av tiden og absolutt alt av kroner;) Prøver å få til litt innimellom så det ikke stopper helt opp, fått begynt litt smått på sveisinga. Lappa igjen 2 hull i gulvet og ett par små-hull andre plasser på bilen. Har ikke så mye bilder, men bedre enn ikke noe:) Har også lakka litt div deler, glemmer jo å ta bilde av alt der også , så får slenge ut de jeg har. Bildene ble den veien da iphone nekter og rotere bildene:(
No1coatings Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Skrevet Mars 25, 2016 (endret) Da har jeg benyttet litt av fritiden i påsken til et lite røsk Har glemt å ta bilder av endel av tingene litt i mellom prosessene, blir ivrig når jeg først kommer igang Planen er å få sveiset ferdig karoseriet i løpet av forsommer`n, så lurer på hvor man kan få tak i deler til det? Glemte å ta bilde av topplakken. Glassblåst mye av skruene så de er klare til å sendes til galvanisering når den tid kommer. Noen som kan fortelle meg om denne hører til bilen, eller er den til en annen bil? Mista litt oversikten, begynner jo å bli ei beite siden jeg demonterte Også lurer jeg på om noen har bilde av batteri holderen/feste, da min var fjærna fra bilen, helst ett så jeg kan se hvor den skal sveies på igjen;) Endret Mars 25, 2016 av No1coatings
635csi Skrevet Mars 31, 2016 Skrevet Mars 31, 2016 Her kan man vel handle karosserideler til E21: https://www.wallothnesch.com/
No1coatings Skrevet April 3, 2016 Forfatter Skrevet April 3, 2016 On 31.3.2016 at 15.36, 635csi skrev: Her kan man vel handle karosserideler til E21: https://www.wallothnesch.com/ Takker:)
No1coatings Skrevet April 3, 2016 Forfatter Skrevet April 3, 2016 (endret) Fått unna noen timer i helga igjen:) Bildene taler.. Føles tilfredsstillende Endret April 3, 2016 av No1coatings
No1coatings Skrevet April 3, 2016 Forfatter Skrevet April 3, 2016 2 minutter siden, Gabz skrev: Flott arbeid! Takk:)
bmwtussan Skrevet April 3, 2016 Skrevet April 3, 2016 Steike, ser jo ut som nye deler når du er ferdig med de.. Veldig bra jobb..
No1coatings Skrevet April 10, 2016 Forfatter Skrevet April 10, 2016 Fått gjort litt småtteri igjen, glemmer jo å ta bilde av hele prosessen, men fikk da knipsa litt
Nyheim Skrevet April 10, 2016 Skrevet April 10, 2016 Vet ikke hvorfor, men det er svært tilfredsstillende å se en del gå fra gammel, rusten og skitten til å se flunke ny ut! Rett å slett imponerende arbeid, ser frem til flere oppdateringer her. E21 er jo en skikkelig klassiker.
No1coatings Skrevet April 17, 2016 Forfatter Skrevet April 17, 2016 Hvis noen er intresert, eller vet om noen som er intresert i motoren som sto i bilen. Så er den til salgs. Bmw e30 motor. 350hk borra til 2,7 l. Mener jeg å huske. bilde i første post. Har ikke peiling på hva den er verdt, så tar i mot bud;)
steinsus Skrevet April 17, 2016 Skrevet April 17, 2016 23 minutter siden, No1coatings skrev: Hvis noen er intresert, eller vet om noen som er intresert i motoren som sto i bilen. Så er den til salgs. Bmw e30 motor. 350hk borra til 2,7 l. Mener jeg å huske. bilde i første post. Har ikke peiling på hva den er verdt, så tar i mot bud;) hmm, det kan være veldig interresant, ringer du meg på 99310944, jeg har ikke nummeret ditt lengre ? Vh. Stein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå