Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får hive meg med jeg også :P

Motortype: M50B28

Modifiseringer: Standard topp med arp, cp stempler, h råder, 618 sachs trykkplate med sinter + diverse.

Turbo/kompressor type: PT5862

Ladetrykk: 1.3 bar

Drivstoff: E85

Effektmålt: Dynapack hos Motornord. Clutchen ga seg, så måtte backe opp litt. Så slik ble resultatet.

P1020384.jpg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
får legge ut dårlige (i forhold til mange andre her ivaffall :oops: ) jeg fikk på e30 meet,

[ Bilde ]

er da ved ca 1 bar trykk (spørs på humøret til kina wg'n :lol: ) på en m20b23 lavkomp, getrag 260 kasse, 3,46 diff, kkk27 turbo, kina grenrør, 3" dp over til 2,5" eksos, fekzen chip, og sikkert masse mer jeg har glemt :P

småfjusk på topp, men har noe å gå etter ivaffall :P

Hjul eller omregnet til motoreffekt dette?

Skrevet
får legge ut dårlige (i forhold til mange andre her ivaffall :oops: ) jeg fikk på e30 meet,

[ Bilde ]

er da ved ca 1 bar trykk (spørs på humøret til kina wg'n :lol: ) på en m20b23 lavkomp, getrag 260 kasse, 3,46 diff, kkk27 turbo, kina grenrør, 3" dp over til 2,5" eksos, fekzen chip, og sikkert masse mer jeg har glemt :P

småfjusk på topp, men har noe å gå etter ivaffall :P

Hjul eller omregnet til motoreffekt dette?

Egentlig ikke sikker. Men tipper hjula i forhold til hvor mye hk e30'n jeg "tok" på drag hadde (den hadde 303hk/350nm)

Skrevet

Motortype: M20B25

Modifiseringer: 731 topp, Z45t kam, stivere fjører, CrMo retainers, PPF HD vippearmer, PPF grenrør, Autronic SM4, ++++

Turbo/kompressor type: PT5865 Billet

Ladetrykk: 1.3 bar

Drivstoff: BF98

Effektmålt: Rulle på E30 Meet. Mappet langs veien av meg. (på måfå. ;) )

Effekten er målt på hjul. Ca 355hk/480nm i motor ifølge danskene.

pxidb7hn25o8rkwhep8j.jpeg

Skrevet
Får hive meg med jeg også :P

Motortype: M50B28

Modifiseringer: Standard topp med arp, cp stempler, h råder, 618 sachs trykkplate med sinter + diverse.

Turbo/kompressor type: PT5862

Ladetrykk: 1.3 bar

Drivstoff: E85

Effektmålt: Dynapack hos Motornord. Clutchen ga seg, så måtte backe opp litt. Så slik ble resultatet.

[ Bilde ]

Ikke rart du sliter med clutch med det momentet!

Bør være greitt kjørbar denne om ikke alt blir hjulspinn ifra 3500rpm :D

  • 1 month later...
Skrevet

Var en tur hos ringstad denne uken.

Min skarve M20B23 yter nå 313whp og 420nm. Ca 1.3 i ladetrykk.

På en annen side, det som også kan være interessant er å se af og tenningstabellen folk kjører med.

1gb8htrgbvx7pdzc79a0.png

czbd5r7p6soxa317q29i.png

umudy7a2.jpg

Skrevet
Var en tur hos ringstad denne uken.

Min skarve M20B23 yter nå 313whp og 420nm. Ca 1.3 i ladetrykk.

På en annen side, det som også kan være interessant er å se af og tenningstabellen folk kjører med.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hmm. Ser ut som jeg kan rampe opp tenninga mi litt når jeg ser tenningstabellen din. Blir litt mer liv på turtall da.

  • 1 month later...
Skrevet

Ikke rart du sliter med clutch med det momentet!

Bør være greitt kjørbar denne om ikke alt blir hjulspinn ifra 3500rpm :D

Fy fadern jeg er treig til å svare... Men bedre sent enn aldri sies det :P

Men ja, bilen er utrolig kjørbar. Gjør den veldig leken og lett å håndtere egentlig. Spinner fælt :P

Skrevet

Ikke rart du sliter med clutch med det momentet!

Bør være greitt kjørbar denne om ikke alt blir hjulspinn ifra 3500rpm :D

Eg har ganske likt moment i min og kjøre samme clutch uten problem...Til og med når eg kjøre 4 gir for og få feste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...