Gå til innhold

Min E39 525d - Kjøpt nye felger.

Share

Anbefalte innlegg

Et 20 må du space ut 20-25 mm for å den langt nok ut i buen, men da bør du også strekke og senke.

Jeg ville vurdert 215/40-18" så får du pen strekk, evt 225 eller 235 om du ikke er helt stretch and poke-type ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originale felger er vel 19" så disse er vel uoriginale ? Men uansett, dette kommer til å bli gromt :D

Ja syntes også at det var litt merkelig at de var i 18" da de andre med disse felgene på forumet har i 19" Men men har troa på at det kommer til å bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et 20 må du space ut 20-25 mm for å den langt nok ut i buen, men da bør du også strekke og senke.

Jeg ville vurdert 215/40-18" så får du pen strekk, evt 225 eller 235 om du ikke er helt stretch and poke-type ;)

Er ikke helt på det med dekkstrekk, så tror at 225 kan bli bra. Tenkte at jeg skulle kjøpe de adapter spacerne GS har. Senk kommer ila sommeren, blir ikke noe voldsomme greier men nok til at det skal bli pent å se på. Tror faktisk at den er bittelitt senka foran fra før. Stod parkert ved siden av en helt lik en i går og da var min lavere foran. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt på det med dekkstrekk, så tror at 225 kan bli bra. Tenkte at jeg skulle kjøpe de adapter spacerne GS har. Senk kommer ila sommeren, blir ikke noe voldsomme greier men nok til at det skal bli pent å se på. Tror faktisk at den er bittelitt senka foran fra før. Stod parkert ved siden av en helt lik en i går og da var min lavere foran. :D

Du kan jo se hvordan det ble på mine, kan hende jeg tar turen ut i dag eller i morgen, så kan vi alltids møtes ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo se hvordan det ble på mine, kan hende jeg tar turen ut i dag eller i morgen, så kan vi alltids møtes ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Hadde vert gøy å sett bilen din live ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil

Når det gjelder swirl flaps, så gjorde jeg dette på min e61 for noen dager siden. jeg ser at distansen mellom oss ikke er stor, om du skulle ønske hjelp til dette så kan jeg nok bidra noe der. Bare send meg en pm så kan vi diskutere nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil

Når det gjelder swirl flaps, så gjorde jeg dette på min e61 for noen dager siden. jeg ser at distansen mellom oss ikke er stor, om du skulle ønske hjelp til dette så kan jeg nok bidra noe der. Bare send meg en pm så kan vi diskutere nærmere.

Takk :) hadde satt stor pris på litt hjelp med det. Hvor var det du kjøpte det blendings settet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Liten oppdatering her: Bilen har for det meste stått i ro som følge av turbohavari X2. fikk bilen tilbake på tirsdag, og i går etter jobb så vil ikke bilen starte. Den er nå på nytt innlevert på verksted, og sluker enda mer av lommeboka :) Blir spennende å se hva som er galt denne gangen, men å gi seg det gjør man ikke! om det koster 40 000kr til så skal den bilen på veien igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...