Håkon E39 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Ettermonterte LED baklykter (BMW HELLA), LED skiltlys (EBAY) flimrer Ettermonter error-free CAN-BUS kit i fjernlys. (EBAY) flimrer ikke Original xenon i kjørelys fra fabrikk i tyskland, flimrer ikke Original BMW 20 parklyspærene fram og tåke/kurvelys flimrer! Noen i Trondheimsområdet, som kan deaktivere pæresjekk for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Sjekk listen over brukere i området her (bla litt ned): viewtopic.php?f=1&t=185178 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Jeg kan nok deaktivere pæresjekk, men da må jeg ha tilgang til IBUS. Kan bruke navcoder til det. Har ikke BMWscanner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon E39 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Ok, Hvordan fungerer det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Om du feks har CD skifter eller uttak for det i bagasjerommet, så kan jeg koble meg på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon E39 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 ok, det har jeg, men kan det skje noe mer med bilens elektronikk?, hvor mye skal du ha for jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Skal ikke skje noe nei, skal virke på samme måte som bmw scanner. Har testet på min bil og det virket fin fint det. Bruker å ta 200,- for en tilkobling til bilen om man kommer hjem til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon E39 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 ok, kødder du til noe annet på bilen hvis du kobler slikt?, har ingen garanti hvis det skjer noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Skal ikke skje det nei. Skal være helt trygt. Dog er det jo ikke jeg som har laget programmet, så jeg kan jo ikke kildekoden, men det er jo svært mange som har brukt dette programmet før da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon E39 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 ok, stoler på at du vet hva du gjør, har du et telefon nummer jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå