oddrey Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Byttet du ikke rådelager? trengs kanskje ikke selv om de anbefaler dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Mildt sagt en jævlig "billig" og skuddsikker måte å trimme bilen på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Byttet du ikke rådelager? trengs kanskje ikke selv om de anbefaler dette?Er ikkeNødvendig å bytte Rådelager, di har heller aldri anbefalt meg dette hvertfall. Eneste som er greit å Vite er om di bilene som Er levert med produksjonsfeil på Rådelagra... Det bør være i orden også greit å Bytte clutchen til ny hvertfall, jeg har hatt med smg hvor det ble byttet til ny original clutch. Det er det eneste ess annbefalte å Bruke. Også har jeg hatt en Manuell Hvor det ble Bytte til komplett hpf stage 3 clutch. Også viktig at subframe forstekninger er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Fått meg Ess vt2-525 kit nå jeg også, så da får vi se om det blir noe greie på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslied Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Råå bil! Følger med her ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Fått meg Ess vt2-525 kit nå jeg også, så da får vi se om det blir noe greie på det Du blir garantert fornøyd . Har du fått snakka med Ess angående software oppdatering? Råå bil! Følger med her ja!! Takk for det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Da har jeg bestilt nye bremser foran. Ble nye Radical serien til Ap Racing. Her er noen bilder av bremsene: MariusRoren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Da har jeg fått montert bremsene, så her er noen bilder: Fikk også montert nye Gen 3 delene til kompressor kitt'et. Bremsa 500 hk på hjula . R Andersen, hermanoo90 og -Roger- reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Grom M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Dette blir bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Her er en liten film fra da jeg hadde bilen hos Redish Motorsport for å sveise inn forsterkinger til subframe'en, bytte foringer, pulverlakere osv R Andersen og EspenM3 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Litt av en jobb de har gjort, ser jo helt nydelig ut Skal begi meg ut på noe lignende selv, men ikke fullt så grundig som de har gjort det på din Lov å spørre hva du måtte betale for noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Drømmebil albin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 fy helvete satan, for en syk finish!!!Nettopp sveisa mine også, 2kompiser gjorde jobben (jeg var bare med å demonterte/monterte litt) .Det der var jo sykt, hva betalte du for alt det der? ink deler. albin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 hvor mange månedslønner kosta det besøket der? misunnelig på strøken underside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå