plugg69 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Funderer på hvilken dag jeg skal dra med kidn på 3 år.. men drar sikkert fredag.. Sent from my GT-I9505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Kan ikke si at jeg er overrasket: Sommertreff Endringer i programmet i helgen! GT-kjøring går ut pga få deltakere, og det blir flere timer åpen kjøring på fredag og lørdag i stedet. Oppdatert program kommer på nettsiden vår i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Kan ikke si at jeg er overrasket:Sommertreff Endringer i programmet i helgen! GT-kjøring går ut pga få deltakere, og det blir flere timer åpen kjøring på fredag og lørdag i stedet. Oppdatert program kommer på nettsiden vår i kveld. Så den meldingen jeg også nå. Da blir det mer kjøretid og det avhenger nå på hva værgudene bestemmer seg for. -Har så lite effekt at litt regn er ikke krise for min del, men vi håper alltid på sol og spektakulær kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Kjørte forbi der for tre timer siden, det var sol; og hele søndre del av nordland har sol.. Sent from my GT-I9505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Da var bilen pakket og klar til avreise i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Da var bilen pakket og klar til avreise i morgen tidlig! Samme her. Bilen er på hengeren og klar til avreise i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Må treffes for en pils på Aftertracken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Stressa med å få tetta en eksoslekasje.. før vi kjør nedover imorgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Baaaaack again! Morsom helg, ble mye kjøring på meg i år. Rop ut om dere har film/bilder av en liten rød mazda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Samma om en hvit shabby e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Ble litt over 30 mil på banen for min del og det er jeg fornøyd med. Har begynt å se på materialet fra helgens filming, HD-film kommer etter hvert. Tar med stor takk imot tips om bilder og film av bilen min da jeg ikke helt vet hvordan det ser og høres ut når jeg var utpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Den hørtes mye bedre ut i år enn i fjor, slik jeg minnes det. Hadde ikke du ganske bråkete eksosanlegg på den i fjor? Beklager hvis det er jeg som husker feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Video med noen profiler fra Mo I Rana, deriblant Wikran som er på bimmers. http://www.ranablad.no/motor/article671 ... k&ns_fee=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Den hørtes mye bedre ut i år enn i fjor, slik jeg minnes det. Hadde ikke du ganske bråkete eksosanlegg på den i fjor? Beklager hvis det er jeg som husker feil.. Hadde effektpotte med dobbelt "DTM" utblås i fjor og rakt 2,5" fra cat i år (ja, det er fortsatt cat). Tror ikke den var så bråkete i fjor heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå