02-Oivind Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Det går helt fint, bare å komme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Veldig misfornøyd med at jeg skal jobbe... Hel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Det går helt fint, bare å komme! Strålende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Jeg tar turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Da antar jeg at man betaler ved inngang og viser medlemskortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Da var hotel booket Sto kun 5 rom igjen før jeg bestilte så folk som er ute i siste liten (som meg ) bør hive seg rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02-Oivind Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Da antar jeg at man betaler ved inngang og viser medlemskortet? Den antagelsen er helt korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Er det bare medlemmer som får stille ut, eller kan alle?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02-Oivind Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Ingen blir avvist i porten Og det vil også være muligheter for å melde seg inn i klubben Ta med deg E28'en og ta deg en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Det var da godt:) Da kommer jeg og E28'n:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Det nærmer seg 7-8 september og BMW-dagene på Våler.. http://bmwccn.no/ai1ec_event/bmw-dagene ... nce_id=300 Vi har bestilt pent vær og mye kjøretid,so ta turen og bli med på noe morsomt.. Her er det plass til mange,både nybegynnere,erfarne,familier og de som vil sladde! Ps,få ledige hotellrom fra fredag til lørdag,så bestill tidlig. Oppgi bmw ccn som referanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 har vært medlem i ccn tidligere, men ser ingen fordeler for og melde meg inn igjen, men vil gjerne delta på kjøringen og lage litt show, nå som dere endelig har begynt og tillate drifting på treffa deres. hva koster det for 2 dager kjøring for ikke medlemmer? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 har vært medlem i ccn tidligere, men ser ingen fordeler for og melde meg inn igjen, men vil gjerne delta på kjøringen og lage litt show, nå som dere endelig har begynt og tillate drifting på treffa deres.hva koster det for 2 dager kjøring for ikke medlemmer? mvh Hei! Det koster 1450 for å kjøre to dager om du ikke er medlem. Da blir du medlem ut året som bonus eller straff,velg selv.. Du velger selv om du vil fornye medlemskapet i 2014 naturligvis! Hadde vært morsomt om noen som kan å drifte møter opp! Mvh Jan-Åsmund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 hehe oki. kan og kan. skal vel få til en skrens eller to denna er klar for missbruk den mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Programmet for BMW-dagene på Våler oppdateres stadig. Se her for siste versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå