BenJabba Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Hei. Håper det er flere her som er "In to Stance|Works"!? Som også eier/kjenner folk som praktiserer dette på sine biler i Norge, som vil legge ut bilder av sine Stance biler Det trenger ikke være bare Stance|Works, men så lav som mulig Venter spent... (Jeg beklager hvis det allerede finnes et slik topic, har bare ikke funnet noen). Her er da min bil Kanskje ikke helt Stance|Works men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Det er nesten 700 sider her med mye av dette.. viewtopic.php?f=6&t=147950 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Har sett denne siden men det er så mye forskjellig. Tenkte mer på biler i Norge eller biler eid av Bimmers medlemmer. Er bare litt nysjærrig på hva folk eier/har i denne kategorien Så tungvindt å gå innom hvert eneste medlem :S Men jeg kan spørre admin om de kan slette denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 http://www.oijoij-society.com/viewforum ... f217831a29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Her er min, er vell kkke akkuratt "stance" siden felgene står mitt under bilen:-p, men er lav da, skal prøve å space de ut:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Du må space en heeeel del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Stemmer det:-p..mn stort sett alt av kr går til e30'n.. der er det fittmet, men dette er jo bare bruksbil, men spaces skal det:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Syns denne tråden var en god idé jeg. Artig å få samle alt det gromme stance-materialet fra bimmers i en tråd :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Syns denne tråden var en god idé jeg. Artig å få samle alt det gromme stance-materialet fra bimmers i en tråd :) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Jeg og:-), litt morro og vite att alt du ser er fra norske veier:-), syns hvertfall jeg da:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Min 99 320-Godkjent ombygd til 03 M3 med rett over 90000km på meteret Skulle veldig gjerne hatt den lavere men veiene i Norge er ikke enig Har også bilder av en haug tidligere biler men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Bra at dette falt i smak hos dere tommyheimberg: Denne var lav ja +1 Ivrig86: Den var rå Er ganske sikker denne falder under Stance kategorien +1 Keep up the good "stance"work(s) \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Kan jo slenge inn et bilde av bilen min fø jeg soglte den. Stanceworks er forresten et forum, og ikke en betegnelse på biler DSC_0301 by FrodeDale, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Ivrig86 : den var så fet då.. Ganske lik stil som den grå ser eg... Men utrolig riktig då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Kan jo slenge inn et bilde av bilen min fø jeg soglte den.Stanceworks er forresten et forum, og ikke en betegnelse på biler [ Bilde ] DSC_0301 by FrodeDale, on Flickr Hvite felger er fint, og på denne ble det fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå