laland10 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Ohoi Synes bilen min er litt vinglete på glatta og hadde ett innlegg om det tidligere. Det ble blant annet nevnt at jeg burde ha stabstag bak. Dette trodde jeg var standard, meeeen da jeg tok en titt så ser jeg at jeg ikke har dette... Jeg mangler også de "ørene" som det er festet i, ser ut som de er kappet av, da det er spor som tilsier at de har vært der før. Er det mulig å sveise på nye festeører eller blir dette for svakt. Er ikke dette standard på disse bilene , er det noe som er fjernet i ettertid? Er en 523i -97 Takker for innspill
lagunilla Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 De festene ruster vekk. Du kan sveise på nye fester. Standard feil på e39
Netlandet Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 De ruster ikke vekk nei, dette er aluminium alt sammen og dette er ikke en "standard" feil på E39. Det som derimot kan skje, spesielt på M5 med stivere/tykkere stabstag er at innfestningen til foringene kan revne pga tynt materiale. Sannsynligvis har en tidligere eier fjernet stabstaget og alt som hører til (lenkearmer, foringer og lenkearmer). Foringengsbrakketene sitter tredd i det sporet du ser og med 1 skrue hver. Disse får du kjøpt nye. I tillegg trenger du selve stabstaget og 2 stk lenkearmer + 2 stk foringer. Anbefaler minimum 14mm stag med Powerflex foringer
lagunilla Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Ikke vanlig at det ruster kanskje ja, tok litt feil. Men på min har både v og h ryket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå