MariusRoren Skrevet August 8, 2014 Skrevet August 8, 2014 Så bra at du har fått fikset den! Hadde vært gøy å få se den på et eller annet treff!
Erikyog Skrevet August 10, 2014 Forfatter Skrevet August 10, 2014 Da blei bilen fiksa i går, vi brukte 3 dager på demontering, utføre arbeid og montering etterpå. Firhjulskontrollen ble gjort på GS av 2 kompiser som jobber der og det tok under 20 min å stille alle hjul i riktige vinkler uten noe pes. Før dette så var det pes, da fikk jeg ikke cambern høyre bak dit jeg ville å det er nok grunnet subframe disastern. Så jeg er kjempefornøyd, jobben kosta meg 10.000 ~ nå vet jeg iallefall at jeg ikke blir å plages igjen ! -Roger- reagerte på dette 1
Ola. Skrevet September 6, 2014 Skrevet September 6, 2014 Ble du kvitt alle symptomer etter dette nå da? Holder på nå i helgen selv isammen med en kompis hos et bilskade verksted.. Mye jobb, spesielt nå det ikke er så mye som en liten sprekk i chassie ifra før, men det er godt å vite at det er gjort etterpå.
Erikyog Skrevet September 22, 2014 Forfatter Skrevet September 22, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51771101&searchclickthrough=trueFor salg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå