MariusRoren Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Så bra at du har fått fikset den! Hadde vært gøy å få se den på et eller annet treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Da blei bilen fiksa i går, vi brukte 3 dager på demontering, utføre arbeid og montering etterpå. Firhjulskontrollen ble gjort på GS av 2 kompiser som jobber der og det tok under 20 min å stille alle hjul i riktige vinkler uten noe pes. Før dette så var det pes, da fikk jeg ikke cambern høyre bak dit jeg ville å det er nok grunnet subframe disastern. Så jeg er kjempefornøyd, jobben kosta meg 10.000 ~ nå vet jeg iallefall at jeg ikke blir å plages igjen ! -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Ble du kvitt alle symptomer etter dette nå da? Holder på nå i helgen selv isammen med en kompis hos et bilskade verksted.. Mye jobb, spesielt nå det ikke er så mye som en liten sprekk i chassie ifra før, men det er godt å vite at det er gjort etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51771101&searchclickthrough=trueFor salg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå