Erikyog Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Bytta reimstrammer når jeg satte på pressa men kan jo alltids sjekke - har værtfall bestilt 55celcius termostat ska vurdere vannpumpe å.. Kan skovlene slue inne i vannpumpa når d blir varmt (var en som snakket om d) ( jeg vet ikke hvordan den en gang fungerer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Vurderes SOLGT!!! PM ved interesse:)Må ikke selge, men har litt smålyst på en spesifikk bil:) Remito reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Vurderes SOLGT!!! PM ved interesse:) Må ikke selge, men har litt smålyst på en spesifikk bil:) Og hvilken bil er neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hva måtte du ut med får pressa ny? 550 kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 56.000 ~ men da er ikke clutch, bensinpumpe, ny termostat etc regna inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Ok, det var ferdig montert? Vet du hva de selger uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Ikke ferdig montert gjorde med en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 bare spør fordi jeg ikke har peil, hvorfor bestilte du fra usa ? er ikke ESS norske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 bare spør fordi jeg ikke har peil, hvorfor bestilte du fra usa ? er ikke ESS norske? ESS er norske jo, å holder til i aremark =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 var det jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Kittene er laget i norge men produseres i usa? såvidt jeg vet - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Kittene er laget i norge men produseres i usa? såvidt jeg vet - Den skjønte jeg ikke, designet i Norge du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Kittet er designet i Norge og produsert i Norge ja. ESS ble startet opp i norge, men solgt til noen amrikanere for ett par år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Daså Edit: senket forøvrig bilen ca 1cm mer foran idag ble bra:) Kommer en shoot med bilen i løpet av helga/uka som kommer (før vintern!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 så prisene på websidene deres er + moms med andre ord ? trodde kittene var i norge så man ikke trengte tenke på det med ess jeg, nedtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå