Gå til innhold

#E46 M3 2003 #ESS FOR SALG:)

Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg vell så å si bestemt meg...(mandag blir tlf samtalen til ESS da han sa isted at han måtte være på jobb for å slå inn bestilling:D)

http://www.esstuning.com/products/E46-M ... .2%29.html

Tyskland turen nærmer seg nå..Kompis har 700hk i sin å for å henge med littegrann var det vell egentlig bare å kline til...:S ;DDDD

Så med mindre jeg snur på 5øringen blir det vell presse på denne innen to og en halv uke:) (monterer selv/kompis)!

Om noen har innspill på "musts" ved siden av presse vær så god - clutch og dvs da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vell så å si bestemt meg...(mandag blir tlf samtalen til ESS da han sa isted at han måtte være på jobb for å slå inn bestilling:D)

http://www.esstuning.com/products/E46-M ... .2%29.html

Tyskland turen nærmer seg nå..Kompis har 700hk i sin å for å henge med littegrann var det vell egentlig bare å kline til...:S ;DDDD

Så med mindre jeg snur på 5øringen blir det vell presse på denne innen to og en halv uke:) (monterer selv/kompis)!

Om noen har innspill på "musts" ved siden av presse vær så god - clutch og dvs da

Clutch ja! Bare å bytte med engang så det er i boks! Å subframeforsterkninger om det ikke er gjort! Et must!! Har gjort det på begge di jeg har hatt. HPF FERAMIC STAGE 2 er å annbefalle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sa du ingenting om, sa råere du ;) bare godkjenne bilen med den høyda du skal ha med et billig tuv godkjent ett også setter du på skikkelig etterpå ? ;)

men KW3 er bra det, har hatt det på mine og. men syns nå 11500 var noe billig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de er verst i trondheim:) finnes ikke værre hestkuker. Jeg vil ha alt på det tørre nå, alt jeg kan!

Litt offtopic:

jeg har allerede ac eksos/understell i vognkort, vil de da slette Ac understell når jeg godkjenner KW3? eller vil de la begge stå da jeg faktiskt har godkjent begge?

billig ja:)

Www.baanvelgen.com nydelig side! noen priser stemmer ikke helt, KW3 koster egentlig litt mere men de har ikke endret enda...så blir 11.500 + moms (kan halvere momsen, om jeg gjør det veit jeg ikke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de er verst i trondheim:) finnes ikke værre hestkuker. Jeg vil ha alt på det tørre nå, alt jeg kan!

Litt offtopic:

jeg har allerede ac eksos/understell i vognkort, vil de da slette Ac understell når jeg godkjenner KW3? eller vil de la begge stå da jeg faktiskt har godkjent begge?

billig ja:)

http://Www.baanvelgen.com nydelig side! noen priser stemmer ikke helt, KW3 koster egentlig litt mere men de har ikke endret enda...så blir 11.500 + moms (kan halvere momsen, om jeg gjør det veit jeg ikke.)

Ler ihjel jeg nå da :)

Blir gromt med ess-oppgraderingen, sett masse video på nett med 550hk, sykt kaller jeg dette for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for det torbfer!

Det er jo sant Gallay, største hestkukene er i Trheim på Sluppen trafikkstasjon....Killingberg/stad og evenshaug ...de har sånn peiling...........!!!!!!!!!! killingstad/berg har jo godkjent en eller an bil med twin turbo x antall hk i vogkort, correct me if im wrong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt opdateringer,

Kompressor kittet er på vei fra Statene!

KW3 er på vei fra nederland å er hell te slutten av uka tipper jeg +-

Også skal vi til tyskland 26juli til hovedsaklig Manhart Racing og Ringen såklart:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

led-auto-bulbs-t10-can-bus-4smd-4-smd-5050.jpg

T10 Canbus LED 4SMD

Noen som kan skaffe disse for meg, eller fortelle meg hvor jeg kan? Har ikke tid å vente 30 dager fra kina...:/ noen i norge?

på forhånd takk:)

Eller finnes det noen andre kurrante parklys pærer?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...