Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vell så å si bestemt meg...(mandag blir tlf samtalen til ESS da han sa isted at han måtte være på jobb for å slå inn bestilling:D)

http://www.esstuning.com/products/E46-M ... .2%29.html

Tyskland turen nærmer seg nå..Kompis har 700hk i sin å for å henge med littegrann var det vell egentlig bare å kline til...:S ;DDDD

Så med mindre jeg snur på 5øringen blir det vell presse på denne innen to og en halv uke:) (monterer selv/kompis)!

Om noen har innspill på "musts" ved siden av presse vær så god - clutch og dvs da

Skrevet
Da har jeg vell så å si bestemt meg...(mandag blir tlf samtalen til ESS da han sa isted at han måtte være på jobb for å slå inn bestilling:D)

http://www.esstuning.com/products/E46-M ... .2%29.html

Tyskland turen nærmer seg nå..Kompis har 700hk i sin å for å henge med littegrann var det vell egentlig bare å kline til...:S ;DDDD

Så med mindre jeg snur på 5øringen blir det vell presse på denne innen to og en halv uke:) (monterer selv/kompis)!

Om noen har innspill på "musts" ved siden av presse vær så god - clutch og dvs da

Clutch ja! Bare å bytte med engang så det er i boks! Å subframeforsterkninger om det ikke er gjort! Et must!! Har gjort det på begge di jeg har hatt. HPF FERAMIC STAGE 2 er å annbefalle

Skrevet

mye koster det egentlig for den pressa med alt av deler du trenger for at den skal fungere?

Skrevet

det sa du ingenting om, sa råere du ;) bare godkjenne bilen med den høyda du skal ha med et billig tuv godkjent ett også setter du på skikkelig etterpå ? ;)

men KW3 er bra det, har hatt det på mine og. men syns nå 11500 var noe billig ?

Skrevet

Haha, de er verst i trondheim:) finnes ikke værre hestkuker. Jeg vil ha alt på det tørre nå, alt jeg kan!

Litt offtopic:

jeg har allerede ac eksos/understell i vognkort, vil de da slette Ac understell når jeg godkjenner KW3? eller vil de la begge stå da jeg faktiskt har godkjent begge?

billig ja:)

Www.baanvelgen.com nydelig side! noen priser stemmer ikke helt, KW3 koster egentlig litt mere men de har ikke endret enda...så blir 11.500 + moms (kan halvere momsen, om jeg gjør det veit jeg ikke.)

Skrevet

Hyggelig å snakke med deg idag! Bare synd at eg ikkje klarte å få forsikringen din meir ned en 2500kr.

Blir heftigt med presse og Kw3 :)

Skrevet
Haha, de er verst i trondheim:) finnes ikke værre hestkuker. Jeg vil ha alt på det tørre nå, alt jeg kan!

Litt offtopic:

jeg har allerede ac eksos/understell i vognkort, vil de da slette Ac understell når jeg godkjenner KW3? eller vil de la begge stå da jeg faktiskt har godkjent begge?

billig ja:)

http://Www.baanvelgen.com nydelig side! noen priser stemmer ikke helt, KW3 koster egentlig litt mere men de har ikke endret enda...så blir 11.500 + moms (kan halvere momsen, om jeg gjør det veit jeg ikke.)

Ler ihjel jeg nå da :)

Blir gromt med ess-oppgraderingen, sett masse video på nett med 550hk, sykt kaller jeg dette for.

Skrevet

Ja takk for det torbfer!

Det er jo sant Gallay, største hestkukene er i Trheim på Sluppen trafikkstasjon....Killingberg/stad og evenshaug ...de har sånn peiling...........!!!!!!!!!! killingstad/berg har jo godkjent en eller an bil med twin turbo x antall hk i vogkort, correct me if im wrong!

Skrevet

Litt opdateringer,

Kompressor kittet er på vei fra Statene!

KW3 er på vei fra nederland å er hell te slutten av uka tipper jeg +-

Også skal vi til tyskland 26juli til hovedsaklig Manhart Racing og Ringen såklart:)!

Skrevet

led-auto-bulbs-t10-can-bus-4smd-4-smd-5050.jpg

T10 Canbus LED 4SMD

Noen som kan skaffe disse for meg, eller fortelle meg hvor jeg kan? Har ikke tid å vente 30 dager fra kina...:/ noen i norge?

på forhånd takk:)

Eller finnes det noen andre kurrante parklys pærer?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...