Gå til innhold

#E46 M3 2003 #ESS FOR SALG:)

Share

Anbefalte innlegg

Haha, de er verst i trondheim:) finnes ikke værre hestkuker. Jeg vil ha alt på det tørre nå, alt jeg kan!

Litt offtopic:

jeg har allerede ac eksos/understell i vognkort, vil de da slette Ac understell når jeg godkjenner KW3? eller vil de la begge stå da jeg faktiskt har godkjent begge?

billig ja:)

http://Www.baanvelgen.com nydelig side! noen priser stemmer ikke helt, KW3 koster egentlig litt mere men de har ikke endret enda...så blir 11.500 + moms (kan halvere momsen, om jeg gjør det veit jeg ikke.)

Blir nok bare KW i vignkortet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest uoversiktilige Tüv papirene jeg har sett på lenge!! Men skal nok klare å tyde :P Men står hulter ti bulter, Tysk/engelsk nånn plassa, nånn plassa bare tysk..også e dem merka 1/8 2 sett med 1 til 8 så e dem blanda herregud:P

Montering forekommer vært øyeblikk! bilder kommer før å etter:)! å Under arbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilbilder igjen:( Mangel på kamera!!

Første senkerunde hahahaha sjekke den seige rævva...

73gwx5vecgut0dcilefq.jpg

87a303skr5svjvfa3gka.jpg

fnxvydoo8e8yvyfrwb9k.jpg

3r2kpmj5p063olniddxl.jpg

xw3710slwlt4lt7unlw3.jpg

pkrjs8s1z86rfg8qvrzb.jpg

dsve8n0b7o9msr0tjsj2.jpg

0xm21rqls23fs7dxpram.jpg

64swd3i792t1nz26vrik.jpg

0jhfx9lyqwbu4tqaaxaa.jpg

Skrudde den innom tüv nå før jeg skal inn på biltilsynet i morgen:) den var vell også godkjent med de første bildene:) Har 0.5cm å gå på foran (innom tuv - MEN HAR sikkert rundt 3 CM mer justering ned foran, og ca 2cm bak sånn som det vises på de neste 2 bildene)

l97rbqa9t0blctalxnjb.jpg

w5ba69s0r6sv0fgzonh4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest uoversiktilige Tüv papirene jeg har sett på lenge!! Men skal nok klare å tyde :P Men står hulter ti bulter, Tysk/engelsk nånn plassa, nånn plassa bare tysk..også e dem merka 1/8 2 sett med 1 til 8 så e dem blanda herregud:P

Montering forekommer vært øyeblikk! bilder kommer før å etter:)! å Under arbeid!

De er ikke så uoversiktlige som du skal ha det til. Ett papir er på tysk, ett på engelsk. Forhold deg kun til et av de, da blir det bra. De er ikke uoversiktlige i dwt hele tatt.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har godkjent senk allerede:)

riktig Torbfer

Ivrig:

Jeg har ikke visst noen bilder av demperen foran..men mener du bakdempern (?) isfåfall er det rebound skruen du ser.

Sitter øverst på øversiden av dempertårnet foran (rebound), hardhet sitter under demper foran, og nederst demper bak...

Fikk meg forøvrig en overaskelse i dag da jeg hadde bilen på bukk, mellomstag på venstre side var bøyd(skjer pga bilen er så forbanna stiv å den bøyde staget når jeg jekket om bil i forbindelse med Kompressorn i går..så jeg måtte bytte til uorginale som var en del kortere(de som sitter inn på stabbstaget?)

Ellers har jeg montert kompressoren nå(alt er vell ikke spot on som ESS skal ha det til,når det er sagt er det ikke tvil om at kittet fortsatt er verdt penga....blei mye modding på fanger/plastikk gitter i fanger og dvs annet ), blir å kjøre rundt 30 mil for å få kjørt den inn da det står i instruksene,også gleder jeg meg til det første draget å få høre den ordentlig samt kjenne kraften :)))

Kommer med noen bilder/video så fort jeg får noe bra:)..ble ikke så mye bilder av selve byggingsprosessen da jeg syntes det ble for dumt at jeg sto å så på mens kompisen min skrudde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...