1802tii Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Hei dere Jekken gikk rett igjennom bakre jekk pungt. Lurer på om noen i Vestfold har erfaring med rust fiks og hva dette kommer til å koste. Regner med å måtte bytte nedre del på begge kanalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 dette koster! Bytte kanal på e39 er DRITTJOBB! Kan gjøre det etter jeg har bytta kanalene på en annen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Jeg får bytta begge kanalene på min e39 toruing i neste uke. Dette koster meg ca. 20 000,- i arbeid. Fikk pris på flere verksted, der det dyreste skulle ha 40 000,- ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1802tii Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Jeg får bytta begge kanalene på min e39 toruing i neste uke. Dette koster meg ca. 20 000,- i arbeid. Fikk pris på flere verksted, der det dyreste skulle ha 40 000,- ! Har du byttet kanalene nå? Hva ble den totale ( deler+jobb ) kosten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarH Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Etter hva jeg leser her, så forstår jeg at jeg bare burde lappe sammen den rustne kanalen jeg har og håpe på det beste ved neste PKK... Er grenser for hvor mye arbeid og penger man kan legge i en 96 mod 520 som har rundet 250k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 http://bimmers.no/topic/751119-michael%C2%B4s-523ia-levert-til-hellakkering-d/page-4 På rindegut sin tråd kan man jo selv se hvor mye som må plukkes av ved bytte. Demontering er en ting, men å sette det sammen å gjøre en bra jobb er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jeg fikk gjort dene jobben på et karosseriverksted på min 2000modell 530Dat da jeg også opplevde at jekken gikk igjennom. Som kjent med rust så er det alltid verre enn du trodde når du begynner å grave. Jeg skifta begge innerkanalene med jekkfester bak og fikk sveist begge jekkfestene fremme. I tillegg ble begge ytterkanalene byttet og lakkert. Dette kom på 30.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå